تابناک مرکزی: رئیس اداره حمل و نقل و مسافربری اداره کل حمل ونقل جاده ای استان مرکزی گفت: یک هزار و 880 دستگاه وسیله نقلیه مسافربری برون شهری برای جابه جایی مسافران نوروزی در این استان پیش بینی و آماده سازی شده است.
کد خبر: ۳۸۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 21 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا حمید رضا قاسمی افزود: 180 دستگاه اتوبوس، یک هزار و 200 دستگاه مینی بوس و 500 دستگاه سواری عمومی برای جا به جایی و خدمت رسانی مناسب به مسافران نوروزی در این استان پیش بینی شده است.

وی با یادآوری آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت های نوروزی از ابتدای اسفند ماه در استان مرکزی ادامه داد: برنامه فروش بلیت نوروزی به صورت همزمان با کشور به صورت حضوری و اینترنتی از 15 اسفند ماه در این استان آغاز می شود.

رئیس اداره حمل و نقل و مسافربری اداره کل حمل ونقل جاده ای استان مرکزی خاطر نشان کرد: بر اساس تصمیم های اتخاذ شده نوروز امسال افزایش قیمت بلیت در حمل و نقل عمومی جاده ای برون شهری وجود ندارد و نرخ جاری در طول سال در همه مسیر ها ادامه می یابد.

قاسمی، تهران را مقصد بیشتر سفرهای برون استانی استان مرکزی عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود در روزهای پایانی سال شاهد افزایش تقاضای سفر از این استان به استان های شیراز، کرمانشاه، اصفهان، افزایش باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به آغازپیش فروش اینترنتی بلیت در استان مرکزی و کشور نیاز است همشهریان بلیت مورد نیاز خود برای سفرهای نوروزی را به مرور تهیه کرده و خرید بلیت را به روزهای پایانی سال واگذار نکنند تا این اداره کل بتواند متناسب با افزایش تقاضا در مسیر ها مختلف پیش بینی های مناسب برای اختصاص وسیله نقلیه و خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران را انجام دهد.

رئیس اداره حمل و نقل و مسافربری اداره کل حمل ونقل جاده ای استان مرکزی با یادآوری آغاز فعالیت کمیته ستاد سفرهای نوروزی از بیست و پنجم اسفند ماه تا پانزدهم فروردین سال آینده در این استان افزود: 14 دستگاه در کمیته حمل نقل و ترافیک استان از جمله اداره کل حمل و نقی و جاده ای، پلیس راه، فرودگاه، راه آهن، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، هلال احمر، مدیریت پایانه ها مسافر بری و اورژانس وظیفه خدمت رسانی به مسافران نوروزی در این مدت را بر عهده داردند.

قاسمی خاطر نشان کرد: بر اساس هماهنگی های انجام شده تمامی مجتمع های خدمت رسان، هتل ها و واحدهای خدماتی در این مدت برای کنترل قیمت ها و ارایه خدمات بهداشتی توسط گشت های بازرسی مشترک صنعت معدن و تجارت، تعزیرات، بهداشت و سایر دستگاه های نظارتی به صورت مستمر مورد بازرسی قرار می گیرند.

وی ادامه داد: در این مدت تمامی وسایل حمل و نقل عمومی مسافری و پایانه های مسافری از نظر نحوه ارایه خدمات، ایمنی، خدمات داخل ماشین توسط بازرسان این ستاد مورد بررسی قرار می گیرد.

رئیس اداره حمل و نقل و مسافربری اداره کل حمل ونقل جاده ای استان مرکزی گفت: در این مدت برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران نوروزی در تمامی مسیر ها گروه های امدادی و اورژانس مستقر می شوند تا بتوانند در کوتاهترین زمان به مسافران نوروزی این استان خدمات مناسب و شایسته ارایه کنند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار