تابناک مرکزی: كارگري که با سوء استفاده از اعتماد کارفرماي خود، به صورت غیرمجاز از حساب بانکی او برداشت كرده بود، در تحقيقات كارشناسان پليس فتاي استان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۳۸۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱ 19 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، " سرگرد مصطفی نوروزی" رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مرکزي در اين باره گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی اضافه كرد: با آغاز تحقيقات تخصصي كارشناسان پليس فتا، در مدت زمان كوتاه فردي كه اقدام به برداشت هاي غيرمجاز كرده بود، شناسايي و به پليس فتا استان احضار شد.

سرگرد نوروزي افزود: متهم با اشاره به دلايل و مستندات موجود به جرم خود اعتراف كرد و بيان داشت به عنوان كارگر در محل كار شاكي پرونده فعاليت مي كرده و با توجه به اعتماد او، كارت بانكي اش را در اختيار داشته تا از آن طريق اقدام به خريد شارژ تلفن همراه كند كه با در دست داشتن اطلاعات حساب بانكي، به صورت غيرمجاز از اين حساب برداشت مي كرده است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرگرد نوروزی در پایان خاطر نشان کرد: لازم است صاحبان حساب های بانکی، پس از اخذ کارت نسبت به تغییر رمز اولیه آن اقدام و از بدو افتتاح حساب سیستم پیامکی بانک را فعال نمایند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار