رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي؛
تابناک مرکزی: رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از كاركنان دستگاه هاي دولتي و شركت ها خواست مراقب كلاهبرداران تلفني باشند.
کد خبر: ۳۸۰۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶ 19 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "سيد نورالدين حسيني" در اين باره گفت: مدتي است كه افرادي ناشناس با استفاده از تلفن هاي همراه با کارکنان دستگاه هاي دولتي و يا شرکت ها تماس حاصل و با ارائه مشخصات و با دادن آمارهايي كه بعضا واقعي است، توجه افراد را جلب مي نمايند.

وي با بيان اينكه اين شيوه كلاهبرداري در چند مورد در استان روي داده است بيان داشت :‌اين افراد در مكالمه تلفني خود بعد از جلب اطمينان مخاطب خود، اذعان مي دارند كه مبالغي اشتباها به حساب آنها واريزي شده و مخاطب خود را قانع مي كنند كه به خودپردازي مراجعه كرده و مبلغ دريافتي را بازگرداند.

سرهنگ حسيني خاطر نشان كرد:‌ در برخي از موارد نيز كلاهبرداران بيان مي دارند كه از صدا و سيما، شركت هاي تعاوني، بانك ها و ... تماس گرفته و اين افراد در قرعه كشي آنان برنده شده اند و مراجعه اين افراد به خودپرداز و فريب آنان و با شگردي خاص از حساب آنها برداشت مي شود.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي اظهار داشت: شهروندان براي دريافت جوايز خود در هيچ قرعه كشي نياز به حضور به عابر بانك نداشته و در تماس افراد ناشناس نيز بايستي به صورت دقيق نسبت به شناسايي آنها اقدام كنند و مراتب مشكوك را نيز بلافاصله از طريق تلفن 110 به پليس گزارش كنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار