رئیس کل دادگستری استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: حجت‌الاسلام عبدالهی گفت: ذره ای به اخلالگران نظم اجتماعی فرصت نمی دهیم و لحظه ای را حتی برای تنفس در اختیار آنها نمی گذاریم.
کد خبر: ۳۸۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶ 18 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام قاسم عبدالهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که در استانداری برگزار شد با اشاره به تغییرات انجام شده در حوزه دادگستری استان اظهار داشت: در این مواقع برخی میخواهند آب را گل آلود کنند و تغییرها را منتسب به خودشان کنند و مطالب بسیار بدی که امروز در فضای مجازی منتشر کردند را تکذیب می کنیم.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: این طور نیست که برخی تصور کنند تغییر مدیریت ها تغییر سیاست ها را در پی دارد بلکه سیاست ها مشخص است و ذره ای به اخلالگران نظم اجتماعی فرصت نمی دهیم و لحظه ای را حتی برای تنفس در اختیار آنها نمی گذاریم.

عبدالهی تصریح کرد: ما منتظر این نیستیم که اخلالی در نظام اقتصادی و فعالیت تولیدی استان وارد شود، نگاه دستگاه قضا به تولید و اقتصاد مقاومتی نگاه به یک رزمنده در خط مقدم جبهه است.

وی افزود: با تمام توان قانونی خود از تولیدکنندگان حمایت کردیم اما حمایت های بی دریغ ما هیچ وقت این شائبه را ایجاد نکرد که اخلال گران نظام اقتصادی هم می توانند در سایه امن زندگی کنند در زمینه معوقات بانکی نیز بیشترین تلاش را در این زمینه داشتیم.

عبدالهی در پایان خاطر نشان کرد: بحث انتخابات شروع شده است و اجرای این امر در اسفند ماه کلید می‌خورد، دشمن همیشه متوسل به این بوده است که یک شبهه در انتخابات ایجاد کند و در کار دستگاه های اجرایی دخالت می‌کنند و نباید به پراکنده کردن این شایعات اجازه دهیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار