تابناک مرکزی گزارش می دهد؛
تابناک مرکزی: در آستانه حضور دادستان کل کشور این امید می رود اخبار تازه ای از اقدامات صورت گرفته برای برخورد با وکیل 20 میلیاردی که دو سال قبل از سوی معاون اول قوه قضاییه مظرح شده بود منتشر شود.
کد خبر: ۳۷۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶ 17 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، خرداد ماه دو سال قبل بود که در مراسم معارفه مدیر کل دادگستری استان مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه با انتقاد از حق الوکاله 20 میلیارد تومانی یک وکیل بابت پرونده ای در استان مرکزی گفت: "معلوم است به دنبال چنین پول هایی فساد وجود دارد که دستگاه قضا باید با نظارت بیشتر از وقوع چنین مشکلاتی جلوگیری کند."

رونمایی از این وکیل بیست میلیارد تومانی، که بعدها مشخص شد مربوط به یکی از کارخانجات استان است برای مدت نسبتا قابل توجهی نقل محافل، مجالس و رسانه‌های مکتوب و مجازی، صدا و سیما، منابر و مساجد بود. به کارگیری وکیل 20 میلیاردی اما نه برای گرفتن حق و حقوق کارگران و زحمت کشان شرکت که برای فرار مسئولان شرکت از پاسخگویی در خصوص مباحث زیست محیطی صورت گرفته بود تا به هر طریق ممکن راه نجاتی به روی مدیران این شرکت باز کند. اما جو حاکم و سنگین بازگو کردن این خبر در کشور مردم را در بهت و حیرت فرو برد. این تعجب همراه با نگرانی عظیمی بود که معاون اول قوه قضاییه نسبت به آن هشدار و از تدام فساد صحبت به میان آورده بود. اما امروز بعد از گذشت بیش از دو سال از این اتفاق نه تنها هیچ گزارشی از اقدامات صورت گرفته قوه قضاییه برای برخورد با این وکیل 20 میلیاردی منتشر و مخابره نشده است که این یک خسارت بزرگ است و شاید اذهان را به این سمت سوق دهد که آیا فسادی دیگری پشت این قضیه هست؟

براستی این مقام مطلع و ارشد نظام با طرح علنی و آشکار این موضوع، قصد داشت مردم را از چه موضوع و جریانی آگاه سازد؟ اکنون در آستانه حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور جهت تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب در اراک  امیدواریم گزارشی از نتایج و اقدامات لازم دراین رابطه مطرح شود و ذهن مردم نسبت به این موضوع روشن شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار