تابناک مرکزی گزارش می دهد؛
تابناک مرکزی: برهم خوردن جلسه امروز عده ای که سعی داشتند اتحاد و انسجام ایجاد شده در بین اصلاح طلبان را بر هم بزنند به خوبی آشکار شدن چهره واقعی کاسبان و منفعت طلبان در استان را پس از عدم تمکین به تصمیمات شورای اصلاح طلبان استان نشان داد.
کد خبر: ۳۷۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵ 17 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان کشور با هدف تصمیم گیری پیرامون فعالیت های انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اردیبهشت ماه سال آینده در استان ها با عنوان شورای اصلاح طلبان شناخته می شود. این شورا در استان مرکزی جهت تعیین لیست نهایی نامزدهای اصلاح طلبان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و حمایت از نامزد مورد حمایت شورای اصلاحات کشور در انتخابات ریاست جمهوری با ایجاد ساز و کارهای لازم بر اساس آیین نامه مصوب با دعوت از دبیران استانی احزاب شناسنامه دار اصلاح طلب، افراد حقیقی و نماینده فراکسیون امید با ایجاد اتحاد و هماهنگی در میان اصلاح طلبان استان و تقسیم وظایف اعلام موجودیت کرد و در نهایت سه شنبه 26 بهمن ماه بود که خبر انتخاب اعضا هیات رئیسه این شورا از سوی رئیس دوره ای شورای هماهنگی اصلاحات استان مرکزی مخابره شد.

جای خالی کاسبان و منفعت طلبان در این شورا پیامی مشخص و واحد داشت برای عده ای قلیل که با در پیش گرفتن راه کاسبی و منفعت طلبی زیر لوای اصلاح طلبی رنجش خاطر قریب به اتفاق افراد اصیل این جبهه سیاسی را در استان فراهم کرده بودند.

کاسبان و منفعت طلبان عصر امروز با برپایی نمایشی در هتل پیام و با دعوت از کمیجانی، رئیس کرمی و فراهانی به عنوان رابطین استانی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان کشور سعی داشتند راه میانبری برای ورود به شورای اصلاح طلبان استان برای تحقق اهداف کاسبی و منفعت طلبی خود باز کنند اما عدم استقبال دبیران استانی احزاب از این جلسه باعث برهم خوردن نقشه این عده قلیل برای بر هم زدن اتحاد اصلاح طلبان استان شد و یک پیام واضح و شفاف را به بیرون مخابره کرد و آن هم آشکار شدن چهره واقعی کاسبان و منفعت طلبان در استان پس از عدم تمکین به تصمیمات شورای اصلاح طلبان استان بود که بر گرفته از شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان کشور است.

عدم مقبولیت این عده در بین اصلاح طلبان استان مرکزی بارها و بارها مورد امتحان قرار گرفته است که از جمله آنها  می توان به برگزاری مراسم ختم برای مرحوم هاشمی رفسنجانی به دعوت این عده قلیل اشاره کرد که در نهایت با استقبال کمتر از 40 نفر روبرو شد. البته عدم پایبندی کاسبان و منفعت طلبان به تصمیمات شورای اصلاح طلبان استان و غرق شدن در منافع کاسبی و منفعت طلبی مسبوق به سابقه است و در انتخابات مجلس دهم نیز شاهد زیر پا گذاشتن مصوبه شورا در اعلام اسامی نامزدها از سوی این افراد بودیم اما شاید اتفاقی این چنین لازم بود تا مرز واقعی بین اصلاح طلبان و کاسبان در استان مرکزی به خوبی مشخص شود.  

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار