شهردار اراک؛
تابناک مرکزی: عباسی با بیان اینکه بارش 75 سانتی متر برف در اراک در طول 20 سال گذشته بی سابقه بوده است گفت: شهردار اراک دست تنها و بدون اینکه هیچ دستگاه و ارگانی به شهرداری کمکی کرده باشد از ایجاد بحران در اراک جلوگیری کرد.
کد خبر: ۳۷۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 16 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، محمد ابراهیم عباسی شهردار اراک در گفتگو با تابناک مرکزی در خصوص اقدامات صورت گرفته بعد از بارش سنگین برف در اراک گفت: هواشناسی در اطلاعیه ارسالی خود پیش بینی بارش 10 سانتی برف را کرده بود اما عملا هفت و نیم برابر پیش بینی برف بارید و این امر کار پاکسازی معابر رو دشوارتر و طولانی تر می کند.

وی از شش مرتبه برفروبی و نمک پاشی دو کمربندی شمالی و جنوبی خبر داد که مانع از مسدود شدن راه های اصلی شهر شد و اظهار کرد: معابر اصلی شهر چهار مرتبه برفروبی و نمک پاشی شده است که شاهد خشک شدن کامل معابر هستیم و اقدامات موثر شهرداری از مسدود شدن معابر اصلی شهر و ایجاد اختلال در دریافت خدمات  برای مردم شهر جلوگیری کرد.

عباسی با اشاره به اینکه فعالیت های شهرداری در مواجه با بارش سنگین برف در اراک مانع از ایجاد بحران شد به بارش برف در رشت و بسیج همگانی برای کمک به این شهر اشاره و خاطر نشان ساخت: شهرداری اراک دست تنها و بدون اینکه هیچ دستگاه و ارگانی به شهرداری کمکی کرده باشد، با وجود امکانات و تجهیزات محدود با تلاش و کار شبانه روزی معابر درجه دو سوم شهر را نیز بازگشایی کرده است.

شهردار اراک بارش 75 سانتی متر برف در اراک را در طول  20 سال گذشته بی سابقه عنوان کرد و گفت: پاکسازی معابر اصلی شهر و جاهای حساس نظیر بیمارستان ها در اولویت کاری شهرداری بودند تا مانعی برای مردم ایجاد نشود.

وی از تلاش  70 اکیبپ مختلف در سطح شهر برای پاکسازی معابر فرعی خبر داد و ابراز کرد: 75 سانتی متر برف در شهر در صورتی که شهرداری خوب و به موقع عمل نمی کرد باعث ایجاد بحران میکرد و خدمات رسانی به مردم دچار اختلال می شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار