مدیر عامل سابق شرکت ایرالکو؛
تابناک مرکزی: پورعطار با بیان اینکه رکود حاکم بر بازارهای جهانی، کاهش شدید بهای فلزات در بازارهای بین المللی و رکود حاکم بر اقتصاد ایران دشوارترین دوره اقتصادی را رقم زده بود گفت: صنعت نباید محل دعواهای سیاسی باشد. دخالت افراد سیاسی در صنعت باعث بروز مشکلاتی در صنعت می شود و باید از آن پرهیز کنند.
کد خبر: ۳۷۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹ 15 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، وجود شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) در شهر اراک سبب شناخته شدن این شهر به عنوان قطب تولید آلومینیوم در کشور شده ‌است. ایرالکو بزرگترین تولیدکننده شمش آلومینیومی در کشور طی سال های اخیر با تغییرات متعدد مدیریتی همراه بوده است به گونه ای که عمر مدیران عامل این شرکت از دو سال تجاوز نمی کند و در عرض کمتر از چهار سال سه مدیر سکان هدایت این شرکت را عهده دار بوده است.

مجید پورعطار در نیمه دوم سال 94 طی حکمی از سوی هیئت مدیره شرکت آلومینیوم ایران به عنوان مدیر عامل جدید ایرالکو جانشین حمید بادکوبه ای شد و بعد از گذشت نزدیک به یک سال و نیم از فعالیت خود این سمت را به بهمن اخوان نماینده دوره پنجم، ششم و هشتم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان واگذار کرد. مجید پورعطار مشاور رئیس هیات عامل ایمیدرو و نائب رئیس انجمن مواد و متالورژی ایران در گفتگو با تابناک مرکزی از اقدامات مهم صورت گرفته در دوران مدیریتی خود و گلایه از ورود افراد سیاسی به مسائل صنعتی سخن گفت که ماحصل آن بدین شرح است:

ایرالکو را در بدترین شرایط اقتصادی تحویل گرفتم

در حالی ایرالکو را تحویل گرفتیم که رکود حاکم بر بازارهای جهانی، کاهش شدید بهای فلزات در بازارهای بین المللی و رکود حاکم بر اقتصاد ایران به گواه اکثر کارشناسان و اقتصاددان ها دشوارترین دوره اقتصادی در پنجاه سال گذشته را رقم زده بود. در این شرایط قیمت تمام شده محصول در ایرالکو از قیمت فروش محصول در بازارهای داخلی و صادراتی بالاتر بود و عملا شرکت در تولید محصول ضرر را تجربه می کرد.

کاهش هزینه های شرکت در دوران مدیریت من رقم خورده است

حضور واسطه ها در تامین مواد اولیه شرکت از خارج نقش زیادی در افزایش قیمت محصول تولید شده داشت که با حذف واسطه ها و انعقاد قرارداد با تولید کننده های اصلی همچون شرکت نالکو هند که یک شرکت دولتی است و امکان استفاده از ارز مبادله ای وجود داشت تا 50 درصد هزینه های تولید محصول کاهش پیدا کرد که ارمغان این کار کاهش بها تمام شده محصول نهایی زیر قیمت فروش داخل و صادرات بود که البته نباید از افزایش جهانی قیمت فلزات را نادیده گرفت.

ظرفیت تولید شرکت ایرالکو را افزایش دادیم

ظرفیت تولید ایرالکو 180 هزار تن آلومینیوم خالص بود که مجموع ظرفیت تولید آلومینیوم خالص و محصولات شرکت در دوره مدیریتی من به 300 هزار تن رسید که متاسفانه از آن سخن گفته نمی شود. زیان 280 میلیارد تومانی اعلام شده عدد درستی نیست زیان شرکت 180 میلیارد تومان در زمان تحویل بوده است که 70 درصد این زیان مربوط به دوران قبل از مدیریت من بوده است زمانی که شرکت را تحویل گرفتم بدهی شرکت 900 میلیارد تومان بود که در سال اقتصاد مقاومتی در راستای حمایت از تولید داخل 100 میلیارد تومان از بدهی معوق به شرکت آلومینای جاجرم را پرداخت کردیم. همچنین تمام پول برق مصرفی در قالب شمس یا پول نقد پرداخت و نزدیک به 6 میلیارد تومان از بدهی های معوق شرکت به شرکت برق نیز پرداخت شده است.  

حقوق پرسنل شرکت به موقع پرداخت شد

یک روز حتی یک ساعت پرداخت حقوق پرسنل عقب نیفتاد و همچنین کارگران طرف قرارداد پیمانکاران شرکت نیز علاوه بر حقوق، معوقات خود را نیز دریافت کردند. در صورت پذیرش بورس با اقدامات انجام شده سرمایه شرکت که از محل دارایی های استهلاک ناپذیر است و مشمول مالیات نیز نمی شود منافع آن عمدتا به سهامدار خرد و کلان می رسد از 60 میلیارد و هفتصد میلیون تومان به 519 میلیارد تومان افرای پیدا خواهد کرد.

اقدامات انجام شده در دوران مدیریتی من در شرکت ایرالکو بی سابقه است

با بهینه سازی و نوسازی خطوط قدیمی شرکت علاوه بر اینکه به دعواهای پر هزینه و بی حاصل بین شرکت ایرالکو و محیط زیست خاتمه دادیم باعث کاهش 14 درصدی مصرف انرژی و رشد 8 درصد تولید شدیم که نمونه چنین اقداماتی در بخش های بازرگانی، توسعه و همکاری با محیط زیست را هیچ گاه در شرکت ایرالکو نمی توانید پیدا کنید. همچنین با جلب اعتماد دولت اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان به پروژه  آند سازی  اختصاص یافت که از این مقدار 50 میلیون دلار ارزی و از محل صندوق توسعه ملی و مابقی آن ریالی و از محل اعتبارات بانک ملت است.

افراد سیاسی از دخالت در صنعت پرهیز کنند

صنعت نباید محل دعواهای سیاسی باشد دخالت افراد سیاسی در صنعت باعث بروز مشکلاتی در صنعت می شود و باید از آن پرهیز کنند. هر سیستمی باید به اهل آن سپرده شود تا شاهد شکوفایی و رشد و پیشرفت آن بخش باشیم. کمک کنیم با استفاده از تمامی ظرفیت ها و در نظر گرفتن دو فاکتور تخصص و تجربه صنایع استان به سرنوشت هپکو دچار نشوند. در دوره مسئولیتم وارد مسائل سیاسی نشدم شاید افرادی با استفاده از فرصت هایی که قانون برای آنها تعیین کرده است فعالیت سیاسی داشته اند اما اجازه ندادیم از وقت و امکانات شرکت در مسائل سیاسی مصرف شود. به عنوان مدیرعامل نقشی در انتخاب افرادی که عنوان می کردند سابقه کار صنعتی ندارند و روزنامه نگار هستند نداشتم این افراد در کسوت عضو هیات مدیره وارد شرکت شدند و انتخاب اعضا هیات مدیره با سهامدار است نه مدیرعامل هر چند همین افراد در برهه از زمان به عنوان مشاور طاهر پور در شرکت مشغول به فعالیت بودند پس چرا آن زمان این مباحث مطرح نشد؟

محصولی خارج از بورس به فروش نرسید

شرکت ایرالکو یک شرکت سهامی است و تغییر و تحول حق طبیعی سهامدار است سهامداران برای افزایش انرژی تصمیم گرفتند مدیرعاملی خارج از مجموعه هیات مدیره انتخاب شود.در دوره مسئولیت من محصولی خارج از بورس به فروش نرسید طی توافق سه جانبه با برق باختر و توانیر به جای پول برق به قیمت بورس به طلبکاران برق که بخش قابل توجهی از آنها کابل سازانی هستند که آلومینیوم را تبدیل به کابل برق می کنند شمس دادیم. تنها واحدی در کشور در بخش آلومینیوم بودیم که به صورت پیوسته به گواه ستاد تنظیم بازار مرتب محصولات را در بورس عرضه و از قواعد بورس تبعیت کردیم.

انتظار داشتم استان از نیروی بومی استقبال بیشتری کند

به جرات اعلام می کنم در بحث جذب نیروی انسانی کمترین جذب صورت گرفته است آن تعداد هم که جذب شده اند با مجوز هیات مدیره بوده است در صورتی که  قبل از من 240 نفر جذب صورت گرفته  بود. انتظار داشتم به عنوان یک نیروی بومی با تحصیلات مرتبط با صنعت و آلومینیوم و تجربه کافی در این بخش مورد استقبال بیشتری در استان قرار بگیرم با این حال پروردگار را  شاکرم که این فرصت را در اختیار من قرار داد که تا مسیر ایرالکو را که به سمت نقطه خطرناک و غیرقابل بازگشت می رفت اصلاح کنم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
اقاى پور عطار سلام

ضمن عرض ادب واحترام موارد ذيل در پاسخ به اظهارات جنابعالى را به عرض مى رساند:

١-جنابعالى مطرح نموده ايد كه با نالكو قرار داد ساليانه بسته ايد چرا پول خريد مرحله ى يازدهم ودوازدهم ان تامين نشده بود ؟

٢-ظرفيت توليد ملاك نبوده وميزان ان مهم است. ظرفيت توليد كارگاه ريخت از قديم ٢٠٠ هزار تن (منهاى خالص ١٠٠٠ پوندى) و با خا لص
١٠٠٠پوندى اين ظرفيت ٣٠٠ هزارتن كه با اضافه كردن ظرفيت كاشان به ان ٣٣٠ هزار تن بوده است
و با نصب تجهيزات كارگاه ريخت جديد در زمان شما كه قرارداد ان سال ٩١ بسته شده بود به ٤٠٠ هزار تن ونه ٣٠٠ هزارتن رسيده است.

٣-از زحمات شما بابت پرداخت حقوق پرسنل قدر دانى مى شود ولى در اخرين ماه بابت حقوق استقراض وموجودى شمش در انبار در زمان جابجايى شما به يك سوم تقليل يافته بود ..

٤- بهينه سازى ونوسازى ديگ هاى قديم از سال ٩١ در زمان اقاى طاهر پورشروع (همراه پروژه كارگاه ريخت و انتقال الومينا) وفاز عملياتى ان در خط ٣ در زمان اقاى باد كو به اى كليد خورده واتمام يافت جنابعالى در تكميل ان جهت خطوط ٤ و٥ قراردادى خوب با شركت ان .اف.سى انعقاد كه هزينه هاى ان بعدا پرداخت خواهد شد و حدود ٢٥در صد ان انجام وباقيمانده ى ان جهت اتمام نياز به سى ميليارد تومان نقدينگى دارد .

٥-تهاتر الومينيوم با بدهى هاى معوق وهزينه هاى جارى علاوه بر كاهش قيمت الومينيوم بزرگترين اسيب وعامل كاهش در امد ايرالكو و زيان ان بود كه مى با يست به تدريج حذف شود.

٦-استفاده از الفاظ بومى وغير بومى عامل تفرقه و نيتى خير خواهانه نيست وعبارتى است كه طى دور ه ى مديريت جنابعالى ومديريت قبل از شما باب گرديدكه اميد واريم تكرار نگردد ما همه ايرانى هستيم
و تحت لواى يك نظام ،يك پرچم و يك قانون مامور به خدمتيم و مسوليت ها امدنى ورفتنى است . اينجانب ضمن تشكر از تلاش جنابعالى در دوره ى خدمت ودر جهت اعتلاى شركت بعنوان يكى از معاونين شما لازم دانستم برخى موارد قابل بيان در اين مقوله راعرض نمايم.
حسن لک و دوستان
|
United Kingdom
|
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
از تابناک عزیز خواهشمند است بحث تحقیق و تفحص را به طور جد در این مورد پیگیری کند در مورد سیاسی نبودن شرکت در زمان مدیرعامل سابق باید از معاونت بازرگانی و افرااد وابسته به آن تحقیق شود
آقای پور عطار عزیز این امیدواریم که همانطور باشد که شما گفتی !!!
شما وقتی شرکت را تحویل گرفتی موجودی انبار چقدر بود
چرا ایرالکو بدهب های خود را بصورت تهاتر و باقیمت پایین تر بفروش می رساند و دوباره افراد وابسته آن را بازهم با قیمت پایین تر می خریند که باعث خراب شدن بازار میشد
با توجه به مداراک موجود خرید مواد اولیه با قیمت بالا چه سودی برای ایرالکو بجز وابسته های ... می شد
چه قرار دادهایی در دفتر ظفر امضا شد؟
موضوع 70 میلیارد چیست ؟
آیا از رانتهایی که افراد جنابعالی در حمل و نقل می گرفتند خبر داشتید؟
ارتباط شما با یکی از مدیرعاملهای شرکتهای اطراف محسن.م چه بود؟
با تحقیق و تفحس مجلس محترم همه چیز آشکار خواهد شد
خسروی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
سلام. چقدر خوب میشدو ایشان شهامت داشت ودخالت جریانات سیاسی را در این کارخانه بموقع فریاد میزد
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
سلام شاید ایشان بخشی از صحبتشان درست باشد ولی در قامت مدیر عامل سه ایراد بزرگ داشتند
یکم بسیار دهن بین و فاقد تحلیل و آنالیز از خبرهای دریافتی وبتبع مدیریت میشدن تا مدیریت کنند
دوم هیچ کسی را بغیر از خودشان قبول نداشتند و هر موفقیت را بنام و کام خود به توانمندی خود انتصاب میدادن و این زمینه سقوطش را تسریع میکرد خود بزرگ بین بود
سوم علیرغم ادعای اخلاق مداری و احترام به کرامت انسانی فاقد این خصیصه بود و از همه مهمتر کذاب بزرگی بود و حتی به نزدیکترین دوستان خود از جمله همین روزنامه نگار هم رحم نکرد
چهارم علیرغم ادعای خود مبنی بر سلامت مالی ولی دیگر دوستان هم باندی خود را وادار به اعمال نا پسند میکرد
حالا فهمیدی چرا استان از شما استقبال نکرد؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
فقط ...کردند. مجلس باید محکم پیگیر ....در ایرالکو باشد.من نمیدونم این مملکت چرا اینقدر فشل و بی درو پیکره.بیایید ببینید چه بلایی سر شرکت آوردند.رانت های عجیب.حیف و میل اموال شرکت.خدا میدونه چرا دولتی ها اجازه نمیدن از این شرکت تحقیق و تفحص بشه.
عماد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
از همه جالبتر اینه که آقای پورعطار دستور داده بود سایت تابناک مرکزی تو شرکت فیلتر کنن بعد حالا خودش اومده تو این سایت از خودش دفاع میکنه قبلا میگفت این سایت حرفای دروغ و افترا میزنه
پس باید به حرفهای خودشون هم تو این سایت شک کرد!!!!
عجب دنیای جالبی داریم
اشناى پور عطار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
اقاى پور عطار من كسى هستم كه از ابتداى ورود شما تا اخر كارتان با شما بودم. دوران دروغ و عوام فريبى ورفتار هاى پو پو ليستى به سر امده براى يكبار كه شده دست از اين كار ها بر داريد و تعريف از خود را بس كنيد. دوران مديريت شما تلخ ترين نا كار امد ترين و سياسى ترين دوران ايرالكو بود و اين شركت را با سوء مديريت به ورطه نابودى و تعطيلى كشانديد و بايد پاسخ تاريخ را بدهيد و به سوالات زير هم در همين سايت جواب دهيد اگر كمى فكر كنيد مرا ميشناسيد اماده مناظره با شما در مورد عملكرد در دوره اى كه بوديد هستم كامنت بگذاريد تا تماس بگيرم در همين تابناك مناظره ميكنيم. ١-چه شده از اقاى عضو هيات مديره قبلى روز نامه نگار فاصله ميگيريد شما كه صد در صد با هم هماهنگ بوديد. اگر نبوديد يك مورد مخالفت ايشان با خودتان را كتبى كنيد ٢-يادتان رفته در دوره شما عليه يك كانديداى مجلس در شركت طومار جمع شد و تمامى معاونينتان دايم در ستاد نماينده ديگر بودند به گواه عكس هاى موجود؟كدام انتخاب مديران شما سياسى نبود؟شما چند سال سابقه مديريت يك بنگاه كوچك را در كارنانه تان داشتيد كه مدير.عامل شديد؟ايا شما با حمايت مديران استان بصورت سياسى مدير عامل نشديد؟. ٣-چه كسى شبانه روزى تلاش كرد تا رييس هيات مديره وقت كه غير سياسى بود حذف شود؟چرا به دنبال حذف ايشان و يكدست كردن هيات مديره بوديد؟اين رفتارها سياسى نيست؟. ٤-به چه شركتى شمش بدون وثيقه و بدون مجوز هيات مديره داديد؟و چرا؟اين كار به منفعت كارگر و سهامدار بود؟اقاى روز نامه نگار كم از شما حمايت كرد؟. ٥-علت فروش شمش زير قيمت در چند نوبت عليرغم مخالفت صريح هيات مديره انهم در زمانى خاص چه بود؟براى مثال محموله ٨٠٠٠تن ديماه ٩٤. ٦-در باشگاه فوتبال براى يك فصل ٨/٣ميليارد تومان هزينه كرديد يعنى دو برابر باشگاههاى مشابه در ليگ ازادگان ايا اين خدمت است. ٧-تحصيلات معاون منابع انسانى و بازر گانى چه بود؟چقدر تجربه مشابه داشتند؟با كدام مصوبه معاون منابع انسانى را جذب كرديد؟. ٨-ايا شما بچه هاى تحصيلكرده ارزشى و سالم شركت را به كار گمارديد؟. ٨- دليل جايگزينى يك كار شناس به جاى معاون مالى بومى فوق ليسانس خوش نام كه چند سال سابقه مديريت مالى دارد چه بود؟ ايا اين انتصابات نشان از كرامت انسانى و شايسته سالارى دارد ؟يا صرفأ باند بازى فاميل بازى و سياسى كارى ميباشد؟. ٩- چرا پروژه افزايش سرمايه كه سرمايه سهامداران شركت را حد اقل هشت برابر ميكرد متوقف شد؟ چه كسانى ميخواستند سهام شركت ارزان بماند و قيمت اموال شركت به روز نشود ؟و چرا؟ ايا اين امر خيانت نيست؟ و دهها سوال ديگر مثل خريد اند از يك شركت خصوصى انتقال براده ها و خاك سر باره به كاشان فروش شمشهاى تهاترى به افراد خاص و...........غيره كه خدا كند شهامت شركت در مناظره را داشته باشيد يا حد اقل پاسخ كتبى اين سؤالات را به تابناك بدهيد كه اگر ندهيد بار بعد علنى و با ادرس و مدارك از شما خواهم پرسيد. برايتان درسى شود اين تغييرات با ان همه حال سياسى كه داديد اخر هم نزديكترين دو ستانتان پشتتان را خالى كردند. شما را به خدا بس كنيد به گوشه عزلتى رفته استغفار كنيد گر چه حق الناس را خدا هم نميبخشد
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
با سلام خدمت مهندس اخوان یک سوال از شما داشتم ایا شما نمیخواهید نسبت به مسال داخلی شرکت مقداری سنجیده تر عمل کنید شما انقدر مشغول به کارهای دیگری هستید که خواسته یا نا خواسته فارغ شده اید از بعضی مسال والبته این زحماتی که در این مدت کوتاه انجام دادهاید برای پرسنل ایرالکو مشهود است و ممنون میباشیم . ولی ایا شما هیچ برسی کرده اید شخص مورد نظر را مدیر امور اداری منصوب کردهاید چه رزومه ای دار و چه کسانی ایشان را حمایت میکنند این اقا و همراهانشان در دوره قبل تشنج های بسیاری در شرکت به وجود اورده اند که هرکدام از طریقی به سمتی رسیدند با شکستن شیاء در سر خود با سرو صدا به پا کردن در ساختمان مدیریت و خیلی چیزهای دیگر . میتوانید رزومه این فرد را و همراهانش را مورد بررسی قرار دهید تا اطمینان پیدا کنید متاسفانه علارقم گفته های شما که در تمام سخنان خود زده اید که با افراد بی لیاقت و سود جو و فرصت طلب مجال نمیدهید مثل اینکه این اتفاق در اینجا افتاده است و بعضی ها با بالا دستیهای شماه هماهنگ میکنند و انگار شما هم از همه چیز بی خبر میباشید .لطفا اگر پرسنل لقب امیرکبیر به شما داده اند انتظار مقداری از خصلتهای امیرکبیر را به اجرا بگذارید . چرا از اسامی بازنشستگان خبری نیست چرا در طول روز و ساعات اداری به بعضی جاهای کارخانه سر زده نمیروید البته سر زده نه با هماهنگی از قبل بعضی از اقایان تا از نزدیک مشاهده کنید انچه که دنبالش میگردید . جناب دکتر اخوان تمام پرسنل چیز جز عدالت و برقراری حق و حقوقشان ازشما و همراهانتان چیزی دیگری نمیخواهند واین را بدانید اگر با پرسنل صادق باشید و شفاف سازی کنید و مقابله کنید با این نوع حکم زدن ها به پشت بانه این پرسنل همیشه برقرار خواید بود چرا که امیرکبیر برای برقرای عدالت حاضر شد رگش را بزنن و یک سوال ایا شما اینگونه هستید .
دوست شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
آقای اخوان ، همه کارگران منتظرند تا شما کابینه خود را ارنج نمائید و بعد شما را قضاوت نمایند. اولین انتخاب شما یعنی انتخاب مدیر کارخانه نوید بخش و امیدوار کننده بود ولی انتخاب دوم شما یعنی انتخاب مدیر اداری متاسفانه بسیار ناگوار ونا امید کننده بود. امیدوارم تا دیر نشده در این انتخاب تجدید نظر کنید. اگر میخواهید حرف و عملتان یکی باشد وبه این صنعت متلاشی کمک کنید افرادی را به کار گمارید که هم تعهد داشته باشند وهم تخصص.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
با سلام
جناب آقای اخوان سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما . گزارش آقای پور عطار کاملاً یک طرفه بوده و از استخدام افراد در کارخانه توسط مدیر حراست که تعدادش معلوم است چیزی نگفته و از احکامی که برای افراد الحال صادر شده هم چیزی نگفته . انتخاب مدیر کارخانه کار درستی بوده و ایشان فردی کاردان و کار بلد است و مدیر اداری هم چون مانع منفعت طلبی بعضی از آقایان که به ناحق پست گرفته بودن به مزاج آقایان سازگار نبوده و نیست ایشان فردی رزمنده و از افراد خیر خواه شرکت می باشند و مورد حمایت کارگران زحمتکش می باشند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
با سلام به تابناک عزیز در رابطه با مصاحبه آقای پورعطار ایشان تمام سخنانش کذبی بیش نیست او گه با سیاسی بازی با همین روزنامه نگار و رییس صندوق بازنشستگی فولاد یک باند سیاسی قوی همراه با مسیول ارشد راه انداختند و با افرادی مثل معاونتهای بازرگانی و منابع انسانی و در یک وهله با مدیر منتصب خود مرد هزار چهره گه میلیاردها تومان به شرکت زیان وارد کرده بود و توسط شما مجددا منتصب شد و یک بیسواد و سرپرست کانتین به سمت مدیر ... و ۰۰۰۰ چه خیانتها کنند نکردید شما گه به عنوان صادرات شمش را هشت میلیارد تومان زیر قیمت به الومرول فروختید و در لب مرز شمش صادراتی را کیلویی ۴۰۰ تومان گرانتر و در داخل ایران فروختید آیا اینها خیانت نیست شما به اوباش ترین افراد شرکت پستهای حساس دادید و افراد ارزشی را حذف کردید و همین افراد ارزشی جلوی اعمال مجرمانه و کفرگونه شما ایستادند و رسوای عام و خاص کردند شما که از گروه ...بودید و همه جا از آنها دفاع کرده و خواستار رفع حصر بودید آیا این بود درخشان ترین دوران شرکت اما بر عکس سیاه ترین دوره شرکت بود جناب اخوان از شما سپاسگزاریم که با انتصاب آقایان سیف و فرخی روزنه امید را در دل پرسنل روشن کردید و ما این شروع درخشان را به فال نیک می‌گیریم به امید موفقیت روز افزون شما والسلام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
جناب دکتر اخوان با تشکر از حضرتعالی از اینکه جناب مهندس سیف را به سمت مدیر شرکت مهندسی شخصی کاردان و سالم و فارغ از جریانات سیاسی میباشد و جناب محسن فرخی سردار مبارزه با بی عدالتی و و به تاراج بردن را شرکت به سمت مدیر منابع انسانیمنصوب نمودید تشکر و قدردانی میکنیم ای کاش شمه ای از اعمال و رفتار حضرتعالی در وجود مدیرعامل قبلی مه با فرافکنی قصد توجیه اعمال منافق گونه خود را دارد بود ما منتظر تصمیمات انقلابی شما و گماردن افراد شایسته خارج از جریانات سیاسی در شرکت هستیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
سلام در پاسخ به کامنت این شخص بزرگوار گه رزومه مدیر اداری را زیر سوال برده مشخص و مبرهن است گه شما از ایادی آقای پورعطار مدیرعامل برکنار شده هستید خودت میدانی گه در شرکت رزومه ای پاک تر از روزمه آقای فرخی نداریم همه او بود کن جلوی زیاده خواهی های شماها ایستاد گه شرکت را نابود کرده بودید شماها برادران مدیر ؛رییس ...و دایی ....و عمو اسخرساز و معاونت های.... و منابع .... و برادر روزنامه نگار و رییس ... و ۰۰۰۰۰ که از شمارش به دور است و سرپرست .... که به واسطه مدیر اختلاس گر شرکت به سمت مدیر ....منصوب شد چه گلی جز خیانت و نکبت و ورشکستگی به سر شرکت زدند شماها شرکت را نابود کردید اگر مرد هستید فیش های حقوقی خود را در طول این مدیریت آقای منم منم در معرض دید پرسنل بگذارید تا خود پرسنل قضاوت کنند شماها که همیشه به نامردی از پشت به پرسنل خنجر زده آید دیگر حنای شما در این شرکت رنگی ندارد گواه این موضوع هجوم پرسنل برای عرض تبریک به دفاتر جناب سیف و فرخی میباشد که شماها را ناامید کرده پس لطفا ساکت شوید تا جناب اخوان کارش را انجام دهد دیگر دست شماها برای نفاق رو شده به فکر چاره ای دیگر باسید
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
جناب آقای پور عطار همین اقای روزنامه نگار نامی که شما ادعا می کنید از سوی شما پستی نگرفته است آیا معاونت برنامه ریزی و تحقیقات از سوی شما به ایسان اعطا نگردید ؟ ایا این اقای روزنامه نگار در تمامی مراسم و سفرهای شما با جنابعالی نبودند ؟
کارشناس تولید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
انتخاب بد و بی تدبیر اولین مدیر (مدیر اداری ) نشان داد که تیم مشاورین مدیر عامل آنچنان دارای تجربه وپختگی قابل قبولی نمی باشند . دکتر لطفا نگذار از ابتدا وارد باتلاقت کنند. مد نظر قرار دادن حسن سوابق کاری و میزان تحصیلات حد اقل شرایط لازم برای انتصاب یک مدیر میباشد . خدا وکیلی در مورد گزینه مورد نظر این بررسی ساده توسط شما انجام شده ؟؟؟
درویش بی غرض
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
آقای پور عطار (گودرزی) این خیلی زشت است که انسان خودش از خودش تعریف وتمجید نماید ، بگذارید اگر احیاناً کار مثبتی در دوره تصدی شما انجام شده دیگران آن را مطرح نمایند. به این رفتار ها در روانشناسی میگویند خود شیفتگی و شما متاسفانه در دوره تصدی گری خود بیشتر در رویا وخیالپردازی غوطه ور بودید و واقعیتهای اطرافتان را نمی دیدید و اتفاقاً به دلیل همین خود شیفتگی وافر ضربات مهلک و ویران کننده ای به پیکر نیمه جان ایرالکو وارد نمودید که این اقدامات در نظر شما خدمت بیسابقه تظاهر نموده است. اتفاقاً بسیاری از اقدامات شما واقعاً هم بی سابقه بود مثلاً انتخاب مسؤل دفتر با آن اوصاف وحرکات وسکنات دور از شأن یک مدیر عامل در شرکتی که در زمان جنگ تحمیلی بیش از 50 شهید وحدود 300 جانباز تقدیم انقلاب نموده است و .... و برگزاری جلسات سرکاری وبی ثمر کمیته راهبری ، انتصاب برخی از شعبانها ... .. در پستهای صوری به دلیل سوء مدیریت و باج دهی بیمورد و بزدلی و بیکفایتی وانتصاب آن معاون .... بیسواد و معاون .... ..... . کنار گذاشتن افراد کاربلد ، متعهد و ارزشی ، توسعه فرهنگ بادمجان دور قابچینی وپاچه خواری ، میدان دادن به افراد بد سابقه وفرصت طلب . جناب ... مدیریت این نیست که هرکسی عربده کشید شما نوازشش کنید وبعد از دلجویی پست و گروه و وام و ... سایر مزایای نا حق به او بدهید .از این اتفاقات شوم در زمان تصدی شما (نه مدیریت شما) کم رخ نداد. البته برخی کارهای مثبت هم در زمان تصدی شما انجام شد ولی نه به این حدی که شما اغراق کرده اید. جناب ... در واقع شما علیرغم حرفهای زیادی که زده اید عملکرد قابل قبول وقابل دفاعی ارائه نداده اید ودر کل تحویل انبار خالی از محصول وانباشته شدن بدهی های شرکت خود گویای این ادعاست . چون احوالپرسی در سیستم وجود ندارد هر کسی چند صباحی اسبش را زین میکند به طرف ایرالکو میتازد وگویا وارد ملک پدری خود شده ومیخواهد تمام عقده های گذشته خود را در این شرکت مظلوم بگشاید ، با هیجانات کاذب وخود شیفتگی در آن بیرحمانه میتازد وآخر کار هم جالبه همه مدعی این میشوند که ما در ایرالکو شق القمر کردیم . ولله العظم اگه تو این مملکت احوالپرسی بود بویژه شما و مدیر عامل سلبق (ح – ب) ومدیر عامل اسبق (ش- ط) همگی باید سالها در ندامتگاههای این مملکت زانوی ندامت بغل میکردید، نه اینکه با پررویی تمام بیائید مصاحبه کنید و دروغ پردازی وعوامفریبی نمائید. امیدواریم سوء مدیریتهای دوره شما و به ویژه مدیران عامل دو دوره قبل از شما، برای آقای اخوان درس عبرتی باشد. ایشان اذعان میدارد بومی منطقه میباشد وآبروی 38 ساله کاری خود را به ایرالکو آورده است ، بالاخره هر مدیریتی یک شروع دارد ویک خاتمه و این زمان محدود مدیریتی در ایرالکوی خاص خیلی به سرعت میگذرد امیدواریم واقعا آقای اخوان ناجی ایرالکو باشند، که دراین صورت امیرکبیر صنعت آلومینیوم کشور خواهند شد ونزد پروردگار عزیز وسربلند در غیر این صورت نتیجه بی تدبیری ، سرافکندگی و به زمین خوردن ایرالکو در آینده ای نچندان دور است و بعد آه وناله کارگران زحمتکش ایرالکو وخانواده های آنان قطعاً گریبان تمامی خائنین به صنعت مظلوم آلومینیوم را خواهد گرفت.
آقای اخوان ایرالکو دیگر توان وظرفیت آزمون وخطا را ندارد. برادر ارجمند از فرصت خوبی که خداوند متعال برای شما فراهم نموده است استفاده آخرتی کنید ، به خدا توکل کنید ، از خدا بترسید ، به خاطر رضای خدا تمام تلاشتان را بکار ببندید تا ایرالکو را از ورطه نابودی نجات دهید . شما فی الواقع رئیس جمهور کارخانه هستید هر تصمیم درست یا غلط که گرفته شود مسؤلیت آن با شخص شماست وشما نمی توانید از خودتان سلب مسؤلیت کنید. اگر دیگران هم تصمیم غلط گرفتند با شهامت تصمیم درست را برگزینید وآن را با توکل به خدا اجراء کنید چرا که جلوی ضرر را هر وقت که بگیرید منفعت است.

از شر نفس و فتنه ی خلقش نگاهدار ************* یارب به حق سیرت پاک پیمبران
بعد از دعا نصیحت درویش بی غرض ********** نیکش بود که نیک تأمل کند در آن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
تابناک عزیز در پاسخ به میزان تحصیلات در بحث انتصاب مدیریت آیا مدیر .... آقای پورعطار مگر سیکل نبود با مدیر ... و مدیر ... و عمو.... سواد داشتند دست از این اعمال منافق گونه بردارید که حنای شما رنگی ندارد
دلسوخته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
جناب اخوان ضمن خداقوت به جنابعالی ما کارگران شرکت آلومینیوم از شما تقاضا داریم براساس باند بازی مدیران را انتخاب نکنید
دو انتخاب اول شما یعنی آقای مهندس سیف به عنوان مدیرکارخانه و مهندس بزاززاده برای مدیر کامپیوتر بر اساس تخصص و تجربه وبه دور از ساست و باند بازی بود .از شما خواهش میکنیم در انتخابهای بعدی از اراد متخصص در هر حوزه استفاده شود
در ضمن خواهش میکنیم سری هم به وضعیت ما کارگران احیاء( به خصوص استراحگاه) بزنید و ببینید چگونه است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
با سلام به تابناک گرامی آقای پورعطار فقط چوب غرور بیجا و از همه مهمتر انتصاب افرادی گه هیچ جایگاهی در دوره مدیران قبلی ایرالکو نداشتند و در هر دوره زبانهای زیادی به شرکت وارد کرده بودن مثل .... مدیر ....... معاونت.......معاونت ...علی.... مدیر ... ... خودش مدیر ....... مدیر .... علی ....و۰۰۰ را خورد خصوصا مدیر ...خودش گه پرونده میلیاردها تومان زبان وب به شرکت که ثابت شده و مفتوح میباشد و یک مدیر نالایق ... مه شرکت را به لجن کشید و در سرلوحه آنها ....... با رانت ایشان به ریاست .... و سپس مدیر...شد را خورد چرا هرچه افراد صالح به شما گفتند گوش نکردید آیا ارزش پول از ارزش آبروی انسان بالاتر است ما در همین جا از آقای وزیر و آقای کرباسیان میخواهیم با توجه به تخلفات بیشمار ... ایشان را از هیبت مدیره عزل کنند چون ایشان به جز زیان سودی برای شرکت ندارد خصوصا اکنون که کینه برکناری از پست را هم دارد و قصد ضربه زدن به شرکت را دارد قبل از اینکه کار از کار بگذرد
آدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
با سلام خدمت تابناکیان عزیز و جناب دکتر اخوان محبوب.
جناب پور عطار بگذار دهانمان بسته باشد. شما با جاه طلبی میخواستید ایرالکو را به روز سیاه بکشانید. فرمودید اقدامات اصلاحی انجام داده اید آیا میتوانید بگویید چه اقدام اصلاحی در طی 17 ماه حضور شما در ایرالکو صورت پذیرفت؟ آیا جز این بود که مشاوران شما آقای (م- ب) بی سواد که حتی سواد خواندن و نوشتن هم نداشت با بغض تمام بین شما و افراد صاحب سبک در شرکت فاصله انداخته بود؟ خدا وکیلی با حقوق روزی سیصدو چهل هزار تومان چند ساعت از وقتتون را در جلسات خصوصی با این افرادسپری کردید؟ چند ساعت برای پرونده فساد اخلاقی وقت بیهوده صرف کردید. موضوع فساد اخلاقی دیگران افرادتتان را باز نمیکنم اما خیلی مشتاقم بدانم که اقدامات اصلاحی شما چه بوده است؟. صحبت از رکود حاکم در بازار کردید: جناب اقتصاد دان وقتی حرفه ای صحبت میکنید پس گوش کن به یکی از اشتباهات فاحشتان، یک ماه قبل از پایان سال میلادی شما انبارهای شرکت را تخیله نمودید، هر بچه بازاری میداند در ایران قبل از شروع سال جدید میلادی قیمت دلار افزایش دارد اما شما دانسته یا ندانسته انبار را تخلیه نمودید و تمام محصولمان را به خارج از شرکت انتقال دادید. اگر دانسته این کار را انجام داده اید پس بدون شک منفعتی در آن برای شما یا اطرافیانتان در وسط بوده است و اگر هم ندانسته انجام داده اید نشانگر بی کفایتی و بی تجربگی شما و تیمتان در فروش محصول در بازار بوده است. سود حاصل از تولید ما کارگران زحمتگش را بعلت افزایش قیمت دلار قبل از سال میلادی در جیب مشتریان قرار دادید. حال حساب کنید چقدر لطمه به ایرالکو زده شد. یکی از معاونین شما هفته ای 7 ساعت در محل کارش حضور داشت. شما حتی این فرصت را به کارکنان ندادید تا بطور منطقی از این مهم آگاهتان کنند. همان بهتر که رفتید. من شما را بعنوان یکی از نخبگان صنعت آلومینیوم کشور بسیار قبول داشتم اما وقتی نگاه به عملکردتان میکنم میبینم همیشه تخصص لازمه کار نیست. مدیران این کشور در کنار تخصص به تعهد و جسارت هم نیاز دارند ما میتوانسیم از تجربه و تخصص شما از صنعت آلومینیوم در ایران و منطقه بهره مند شویم ولی آنقدر شما خودخواه بودید که حاضر نشدید یک وقت کوچک مثلا هفته ای یک ساعت با مدیران و مسول شرکت بعنوان فردی که 12 سال مدیر بخش آلومینیوم در ایمیدرو بود سپری کنید. تعهد شما فقط به یک جمع خاصی بود که دیدیم چگونه قبل از معارفه و در روز معارفه به شما پشت کردند و در حال حاضر از منتقدین برجسته شما در شرکت میباشند. ای کاش بجای تلف کردن وقتتان با فاسدین اخلاقی بیشتر به مشکلات شرکت میرسیدید. برادر من خودت را در صنعت آلومینیوم کشور به خاطر چه کسانی سوزاندی؟؟؟؟؟!!!!!!--- ادامه دارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
جناب پورعطار زمان تعریف از خود گذشته باید دیگران در مورد شما قضاوت کنند چرا اینقدر با غرور از عملکرد فاجعه آمیز خود دفاع می‌کنید آیا اشخاصی مثل م ب مدیر ....و (م ط) و ( م ل) و(م غ) و (ص پ) و( ع ح) و (ع م)و گل سر سبد و مشاور .... ... ( م ب) گه دور خود جمع کردید جز زیان تخلف. و اختلاس و فتنه چه کار مثبتی در شرکت کردید آیا زمان آن نرسیده که قبول کنید شما نه تنها نابغه نبودید بلکه عملکرد شما نشانگر آن است گه اندازه ۰۰۰۰۰ همه عقل نداشتید خواهشن دست مافیا گونه خود و ایادی خود را از سر این شرکت و این صنعت بردارید قبل از اینکه پرسنل خروج کنند و تفاله چای به جا مانده از شما را بیرون بریزند والسلام
اشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
اقاى .....:::::::::پريدن را بايد از ياد برد جايى كه پرواز براى كلاغها قشنگ است. بدون يك روز تجربه مديريت يك شركت خيلى كوچكتر از ايرالكو و صرفأ با لابى سياسى اومدى شدى مدير عامل اين مجموعه عظيم صنعتى هر چى نيروى خدوم و تحصيلكرده و با تجربه تو شركت بود كنار زدى به مشت افراد بيسواد معلوم الحال كه دايم تو ستاد كانديد نماينده مجلس بودند مثل اون معاون .... يا اون روزنامه نگار كاسب يا اون معاون .... چوب حراج زن به اموال شركت را پست كليدى دادى تا تونستى بدون مصوبه هيات مديره شمش بدون وثيقه. دادى به رينگ خمين.تا تونستى شمش با تخفيف ميلياردى فروختى،تا تونستى خاك سر باره و براده را بردى كاشان،،دو برابر بقيه تيمها خرج فوتبال كردى،٨٠٠٠تنشمش شركت را تو دى٩٤چوب حراج زدى،به اسم توسعه با چينى ها قرارداد باز سازى خط٤ را امضاء كردى ميلياردها تومان پول اين شركت زيان ده راخرج تكنولوژى ٤٥سال پيش كردى در صورتيكه شركت هاى داخلى بيكار بودن ،چند بار ميخواستى از دلال پودر بخرى هيات مديره مجوز نداد،اند را از يك شركت دلال ايرانى خريد كردى،٢٤٠ميليارد طبق گزارشى كه خودت تو كدال گذاشتى زيان توليد كردى. ...كارمند دانشگاه پيام نورتو اوردى اول كردى مدير .... كه قراداد فروش شمش با هفت در صد تخفيف امضا كنه بعدش هم در زمان خودت كرديش مدير....،تمام دوست و فاميلاى خودت و روزنامه نگار را از دختر خاله وشوهر خواهر و پسر دايى همسر غيره استخدام كردى،طبق اعلاميه رسمى روابط عمومى خودت ٣٢ميليون ماهانه حقوق گرفتى ،ويلا وماشين شاسى بلند و تيانا هم در اختيارت بود وووووووو دست اخر شركت را به ورشكستگى رسوندى طورى كه وقتى رفتى انبار شمش و مواد اوليه و اند خالى بود و ريالى پول هم تو شركت نبوداونوقت بيانيه خدمت ميدى؟من اگر جاى تو بودم ديگه تا اخر عمرم به استان مركزى نميامدم از صنعت الومينيوم هم ميرفتم به مسجد پناه ميبردم و تا اخر عمر عبادت و توبه ميكردم. تمام كارگراى زحمتكش شركت حقيقت را ميدونند نميشه سرشون كلاه گذاشت. كما اين كه اقا خان نورى و امير كبير هر دوصدر اعظم بودند.و تاريخ هرگز در مورد هيچكدام اشتباه قضاوت نكرد يكى خادمى كه رگ زدند يكى خائنى كه با بوق و كرنا وتوسل به مردان سياسى زمان خودميخواست خود را خادم نشان دهد. يادتان است چقدر همين مسؤول .... و اقاى روز نامه نگار هر روز وهر ساعت از شما تعريف ميكردند و هر روز شما تيتر روزنامه و سايت هاشون بودى؟ اما واقعيت ها را نميشود با تبليغات و مصاحبه ويايت و روزنامه كتمان كرد. اخيرأ در جايى خواندم شيطان لعين استعفا داده و اظهار داشته بندگا نى وجود دارند كه من را گول ميزنندو من نزد انها سر تعظيم فرود مياورم. النجاه فى الصدق
محمد حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
سلام .
آقایان هیت مدیره چرا نمیگذارید آقای اخوان اقدامات اصلاحی خود را انجام دهد. مگر نمیدانید مجید پور عطار چه ضرر بزرگی بما سهامداران زد. دست از سیاسی بازی در شرکت ایرالکو بردارید. بس است 17 ماه ایرالکو دست شما بود چه غلطی کردید جز ضرر و بدبختی برای سهامدار.
عدالتخواه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
حضرت محمد (ص) فرمودند : سه چیز است که در هرکس باشد منافق است اگرچه روزه بگیرد و نماز بخواند و حج و عمره هم انجام بدهد و بگوید من مسلمان هستم : 1.کسی که وقتی سخن می گوید دروغ بگوید 2.هنگامی که وعده ای بدهد تخلف ورزد3- وقتی امین شمرده شود خیانت کند. نهج الفصاحه صفحه 268 .

متاسفانه متاسفانه متاسفانه هر سه ویژگی فوق در ر رفتار تان دیده شد لکن آنقدربطورخود خواسته در حلقه افراد پلید، حقیر، زبون وفرصت طلب قرارداشتید که ظاهراً ارتکاب به صفتهای زشت فوق را در کوران تصدی خود حس هم نکرده اید که امروز اینچنین مضحک وبا اعتماد به نفس بالا افتخارات کاذبتان را مطرح میکنید. نمونه ای از دروغگویی شما که علت آن هم ناشی از بی تجربگی وبی تدبیری هیئت مدیره بود این است که شما ادعا میکنید در دوره تصدیتان تعدادکمی نیرو جذب کردید !!!!. بله هیئت مدیره در ابتدای تصدی شما اختیار جذب نیرو را از شما گرفت و نتوانستید از طریق شرکت ایرالکو خیلی جولان دهید و در این زمینه هم مانند سایر رفتارهایتان با مدیر عامل قبل از خودتان (یار دیرین خود) رقابت داشته باشید ولی در زمان شما جذب حداقل 250 نفر از ایادی تان توسط شرکتهای پیمانکاری و بویژه شرکت گلنوش فجراتفاق افتاد و همه مستندات در شرکت موجود است. همه میدانند که جذب نیرو حتی از طریق شرکتهای پیمانکاری یعنی رسوب دائمی نیروی مازاد و هیچکس دیگر توان اخراج حتی نیروی مازاد را در ایرالکو نخواهد داشت. فاجعه در این خصوص زمانی بیشتر متجلی شد شما حتی پس از تعطیلی بیمورد و داوطلبانه خط 4 در واپسین روزهای تصدیتان (جهت خوش خدمتی به مسؤلین استان ) توسط گلنوش فجر نیرو جذب نمودید که هم اکنون به صورت نیروی مازاد به واحدهای مختلف تحمیل و تزریق شده اند. به وجدان تان رجوع کنید و در خلوت خودتان با خدا ی خود به عملکرد 16 ماهه تان مرورری نمائید ببینید به این بنگاه عظیم اقتصادی خدمت کرده اید یا خیانت.
از هیئت مدیره درخواست مینمایم این موضوع (جذب غیرقانونی و خارج از اختیار حد اقل 250 نفر نیروی مازاد برنیاز را توسط یک تیم کارشناسی مرکب از 3 نفر از افراد معتمد داخل شرکت بررسی نمایند. بررسی این موضوع بسیار آسان ودر عرض 24 ساعت امکان پذیر میباشد وارزش بررسی دارد تا رسوا شود هر آنکه در گفته هایش غش باشد. چنانچه محرز شد بار مالی وروانی موضوع را ( اگر ادعا میکنید دنبال صرف وصلاح شرکت و سهامدار هستید ) از وی مطالبه وحتی میتوانید به جرم خیانت در امانت وی وسایر مدیران متخلف در این زمینه را به دستگاه قضایی معرفی نمائید.
گر چه اعتقاد راسخ دارم گوش شنوایی نیست اما دین ما وآموزه های دینی ما به ما اجازه سکوت نمیدهد و ما وظیفه اطلاع رسانی خود را انجام میدهیم به امید نجات شرکت از سقوط ... حال هیئت مدیره خواه پند گیر خواه ملال ... . فقط بدانید این چند صباح میریت شما هم میگذرد و اگر دراین دنیا کسی از شما سوال وجواب نکند بدون شک به درگاه پروردگار متعال باید پاسخگوی ریز ودرشت اعمالتان باشید. یا حق .
با تشکر از مدیریت محترم سایت تابناک امیدوارم در راستای انعکاس حقایق تلخی که این سالها به دلیل سوء مدیریت به مملکت وبه ویژه به صنعت وکارگران مظلوم میگذرد همیشه تابان باشید.
حیدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
سلام خدا رحمت کنه پدر هر کسی رو که در هر پستی تو ایرالکو خدمت میکنه و لعنت کنه کسانی که با جنگ قدرت و عین زالو خون کارگر و میمکن،با افکار اومانیستی و خود بزرگ بینی خودشون محق میدونن و عین خرسی که به عسل رسیدن لفت و لیس میکنن.
ای کاش..........
1-تمام این حکمای بی پایه ای که دادن بر میگشت و عدالت برقرار میشد افرادی که بیرون از سیستم ایرالکو شاگرد سوپر مارکتی هم قبولشون ندارن رییس و مدیر و سرپرست میشن اگر ما این همه کارشناس داریم چرا هنوز حال روزمون اینه
2-این تیم فوتبال ریشش کنده میشد که مثل دمل برای کارخونه شده
خیرالهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
انظباط مالی را در ایرالکو برقرار کنید نه اینکه مدیر .... و مدیر.... شرکت را غارت کنند. شمشهای تولیدی درجه یک را وسط شمشهای درجه میچینن و میفروشند و دزدی میکنن !!!هزینه های شرکت شامل حقوق کارگران سالانه زیر 180 میلیارد درامد شرکت ماهانه بالای 100 میلیارد سود شرکت حداقل ماهی 30 میلیارد کمتر نیست !!!پیدا کنید پرتقال فروش را!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
یکی از سهامداران ایرالکو هستم خدا هزار جور مرض به خانواده ت بدهد
حقیقت
|
United States
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
واقعا دروغ گفتن یکی از صفات بارز شماست . سیاسی کارترین فرد در شرکت طی 10 سال گذشته شما بودید که همواره به این شرکت آسیب زده اید . از زمان نفوذ شما در هیات مدیره تا مدیر عامل شدن شما شیب نزولی در ایرالکو ایجاد شد و کم مانده بود آن را نابود کنید که بخیر گذشت.
رستم آبادی
|
United States
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
جناب دکتر اخوان : لطفا دست اقوام و چاپلوسان دوره پورعطار را هرچه سریعتر کوتاه کنید . دست دست کردن فقط عمر مدیریتان را کوتاه میکند مثل خود پورعطار.
فرصت
|
United States
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
جناب دکتر اخوان : یکی از مهمترین دلایل انتقاد به میرعاملان قبلی جذب مشاورینی بوده است که هیچگونه سوابق صنعتی در ایرالکو نداشته اند . این یک اشتباه فاحش است که از مشاورینی استفاده کنید که درکی از پیچیدگیهای منابع انسانی و مالی و فنی این صنعت ندارند و منجر به تصمیم گیریهایی خواهد شد که از اساس مشکل دارد. ایرالکو خود واجد افراد متخصص ، دلسوز و خلاقی است که میتوانند در برون رفت از این بحران به جنابعالی کمک کنند. لطفا هوشیار باشید . با کمی تحقیق و تفحص این افراد خیرخواه را پیدا کنید و از آنان استمداد بخواهید . والا با این روند عمر مدیریتی شما هم بیش از دیگران نخواهد بود.
اخوی
|
Germany
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
آقای اخوان ، اخوی ، عزیز دل برادر ، نمیخواد بیایی جلوی پرسنل و افکار عمومی بوسه بر دست کارگر بزنی، تورا جان هرکس برات عزیزه اتنخاب و انتصاب مدیراتو درست و منطقی انجام بده اون وقت ما 4000 نفر کارگر میآئیم دست شما رو بوس میکنیم. آخه این افرادی رو که داری مدیر میذاری خداوکیلی شرایط لازم برای مدیر شدن رو دارن ؟ ولله شما هم داری مثل قبلی ها بیراهه میری، از یک طرف اطلاعیه میدی میگی فارغ التحصیلای دانشگاهای معتبر رزومه بدهند از این طرف فقط چند ساعت بعد از اطلاعیه تون شروع میکنید برای افرادی که حد اقل شرایط لازم را ندارند ابلاغ مدیری میزنی.با این حجم خطاهایی که دارید اول کاری انجام میدید ایرالکو رحمه الله من یقرء فاتحه مع الصلوات. اگر این ابلاغهای پر اشکال رو جمع نکنید وهمینطور کور کورانه و بدون منطق وبدون بررسی ادامه بدید کاری رو که دو سه مدیر عامل قبلی نتونستند انجام بدهند قطعاً به دست شما انجام خواهد شد و آن به زانو درآمدن ایرالکوی عزیز هست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
سلام
با اين حجم تعهدات ايجاد شده مانند ٦٣٠٠٠٠٠ داار پول نداده ى اند و٤٠٠٠٠٠٠٠ تومان تعهد ايجاد شده بابت پودر خريدارى شده از nfc فاتحه ى شركت خيلى وقته خوانده است
اخوی
|
Germany
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
آقای اخوان از اینکه شجاعت به خرج دادید ودستور جمع آوری ابلاغ فرد فاقد صلاحیت رو صادر کردید ممنون. ولله ما کارگران خیر وصلاح شما وکارخونه رو میخواهیم ، هیچی بیشتر نمیخایم. اگه کارخونه چرخش توسط شما درست بچرخه همه منتفع میشیم، اول کارگر بعدش هم کارفرما وسهامدار.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار