هفته بیست‌وچهارم لیگ دسته اول فوتبال؛
تابناک مرکزی: تیم فوتبال آلومینیوم اراک موفق شد با یک گل صدرنشین لیگ را شکست دهد و به سومین برد خود در سه هفته گذشته دست پیدا کند.
کد خبر: ۳۷۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ 15 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، هفته بیست‌وچهارم لیگ دسته اول فوتبال با دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و سپیدرود رشت از ساعت 14 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک پیگیری شد که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر آلومینیوم به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار که به دلیل بارش برف و نامساعدبودن زمین چمن مسابقه با یک روز تاخیر برگزار شد در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که حسین احمدلو بازیکن تیم آلومینیوم نتوانست از روی نقطه پنالتی دروازه صدرنشین لیگ را باز کند.

در همان دقایق ابتدایی شروع نیمه دوم علی عشوری‌زاد بازیکن سپیدرود به خاطر اعتراض به داور مسابقه، از زمین مسابقه اخراج شد و چند دقیقه بعد  محمدعلی اکبرخواه، تک‌گل این دیدار را به ثمر رساند تا شاگردان مهدی پاشازاده در سومین هفته متوالی با کسب پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

آلومینیوم اراک با این پیروزی 33 امتیازی شد و در همان جایگاه یازدهم باقی ماند، تیم صدرنشین سپید رود هم با این باخت و 43 امتیاز قبلی، همچنان در رده اول جدول قرار دارد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک دوشنبه دوم اسفند در یزد میهمان تیم فولاد است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار