در محلات؛
تابناک مرکزی: فرمانده انتظامي شهرستان محلات از دستگيري دو جواني كه با آتش سوزي عمدي باعث وارد آمدن خسارت ده ميليارد ريالي به گلخانه اي در اين شهر شده بودند، خبر داد .
کد خبر: ۳۷۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ 14 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ جعفر شمس بيرانوند در تشريح اين خبر بيان داشت در پنجم بهمن ماه سال جاري در پي اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر يك فقره آتش سوزي گلخانه واقع در دهكده گل ،سريعا ماموران انتظامي به محل اعزام و مشخص شد كه گلخانه اي مورد حريق قرار گرفته است.

وي اضافه كرد‌: در بررسي تخصصي كارشناسان آتش نشاني عمدي بودن اين آتش سوزي مورد تاييد قرار گرفت و مشخص شد كه در اين حريق در حدود ده ميليارد ريال خسارت به واحد گلخانه وارد آمده است .

بيرانوند با بيان ارجاع پرونده براي بررسي تخصصي به پليس آگاهي شهرستان گفت: با بررسي هاي تخصصي كارآگاهان پليس مشخص شد، افرادي ناشناس پس از ورود به محل گلخانه پس از ريختن ماده اشتعال زا اقدام به آتش زدن گلخانه نموده و متواري شده اند.

فرمانده انتظامي شهرستان محلات افزود:‌ با ادامه بررسي تخصصي پليس، هويت يكي از متهمان شناسايي و پس از هماهنگي صورت گرفته با مقام  قضايي مخفيگاه وي شناسايي و در يك اقدام غافلگيرانه نامبرده دستگير و جهت انجام تحقيقات به پليس آگاهي انتقال شد.

اين مقام انتظامي تصريح كرد:‌ فرد دستگير شده در ابتدا منكر هرگونه دخالت در اين آتش سوزي شد كه سرانجام با ادامه تحقيقات و با مشاهده دلايل و مدارك موجود به نقش خود در آتش سوزي با همدستي پسرخاله اش به دليل اختلاف مالي با مالك گلخانه اعتراف كرد.

سرهنگ بيرانوند ادامه داد:‌ بلافاصله متهم ديگر پرونده نيز در عملياتي دستگير شد و هر دو متهم براي برخورد قانوني به دستگاه قضايي معرفي و سپس با قرار وثيقه روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار