تابناک مرکزی: مرکز سنجش و اندازه گیری قابلیت جسمانی و استعدادیابی ورزشی 27 بهمن ماه با حضور رییس دفتر استعدادیابی و ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک افتتاح می شود.
کد خبر: ۳۷۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳ 12 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، احمد یعقوبی رییس پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، با اعلام این خبر افزود: این مرکز با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال از طریق اعتبارات طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان تجهیز و آماده بهره برداری شده است.

یعقوبی ادامه داد: با افتتاح این مرکز قابلیت های جسمانی ورزشکاران استان در رشته های مختلف کشوری به صورت دقیق اندازه گیری خواهد شد که این موضوع قطعا در رشد و ارتقای ورزش قهرمانی استان موثر خواهد لود.

وی افزود: تیم های ورزشی استان هم می توانند پیش از اعزام به مسابقات کشوری، از امکانات این مرکز در راستای اطلاع از وضعیت آمادگی ورزشکاران خود بهره مند شوند.

گفتنی است مرکز سنجش و اندازه گیری قابلیت جسمانی و استعدادیابی ورزشی 27 بهمن ماه با حضور  رییس دفتر استعدادیابی و ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک افتتاح می شود.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار