با انتشار پیامی صورت گرفت؛
تابناک مرکزی: در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن باردیگر ایران اسلامی شاهد خلق حماسه‌ای شورانگیز به یاد سالهای پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی و بهمن خونین 57 بود.
کد خبر: ۳۷۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ 10 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با انتشار پیامی از  حضور پرشور و حماسه آفرین مردم استان مرکزی در راهپیمایی یوم اله 22 بهمن قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

دیگر بار ملت بزرگ، رشید و فهیم ایران اسلامی پس از سی و هفت سال مبارزه و افتخار و اقتدار از آزمونی بزرگ، سربلند و سرافراز بیرون آمد و اوج اقتدار، انسجام و عزم راسخ خویش را در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به رخ جهانیان کشید.

در یوم ا... 22 بهمن، همه و همه، بزرگ و کوچک، زن و مرد، پیر و جوان، حتی کودکان و خردسالان برای تجدید عهدی دیگر با آرمان های والای خمینی کبیر(ره) و رهبری عظیم الشان و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی به میعادگاه های راهپیمایی آمده بودند.

سنگفرش خیابان های منتهی به محل های راهپیمایی 22 بهمن در سراسر استان مرکزی مملو از شور، شوق و شعور سیاسی و معنوی مردمی بیدار و استوار بود که هر نفر با سردادن شعاری از شعارهای انقلاب یاد و خاطره بهمن خونین 57 را زنده کرد.

در این روز حماسه ساز که با بارش نزولات رحمت الهی همراه بود، جای جای استان مرکزی همچون سایر نقاط کشور به تجلی گاه حماسه حضور مردم آگاه و فهیم مبدل شد و ملت همیشه سربلند ایران به پاسداشت سی و هشت سالگی انقلاب اسلامی در شکوه اتحاد و اقتدار ملی در صفوفی به هم پیوسته با گام هایی استوار و قلب هایی مملو از عشق به انقلاب اسلامی با مشتاهایی گره کرده خروشیدند و فریاد آزادی و آزادگی را در جهان طنین انداز کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان مرکزی ضمن گرامیداشت آغاز سی و نهمین طلیعه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بدینوسیله خلق این حماسه عظیم را به پیشگاه مقام معظم رهبری و تمامی ایرانیان عزیز تبریک گفته و از حضور با صلابت، آگاهانه و پرشور اقشار مردم بصیر و ولایتمدار استان مرکزی و کلیه دانشگاهیان، دانش آموزان و فرهنگیان، طلاب و روحانیون، بسیجیان، خانواده های شهدا و ایثارگران، اصناف و تشکل های فرهنگی و اجتماعی، صنعتگران، ورزشکاران، کارمندان، روستاییان، شهرداری، نیروهای نظامی و انتظامی، خبرنگاران رسانه های جمعی و کارکنان پر تلاش صدا و سیمای استان در مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن تقدیر و تشکر می نماید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار