با حضور مسئولان کشوری و استانی؛
تابناک مرکزی: مديركل صدا و سيماي استان مركزي گفت: افتتاح خبرگزاري صدا و سيماي استان مرکزی به لحاظ سرعت در اطلاع رساني، انتشار اخبار موثق و اعتماد مردم نسبت به خبرگزاري صداو سيما اتفاقي مهم به حساب مي آيد.
کد خبر: ۳۷۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 10 February 2017

به گزارش تابناك مركزي، حميدرضا قرباني جم مديركل صدا و سيماي استان مركزي در مراسم آيين افتتاح خبرگزاري صدا و سيماي استان مركزي و رونمايي از آثار راديويي، تلويزيوني و خبري با موضوع اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل كه با حضور وزير صنعت معدن تجارت دولت يازدهم، استاندار مركزي و مديران استان در برنامه خيابان انقلاب پلاك ٣٨برگزار شد اظهار داشت: افتتاح خبرگزاري صدا و سيماي استان مرکزی به لحاظ سرعت در اطلاع رساني، انتشار اخبار موثق و اعتماد مردم نسبت به خبرگزاري صدا و سيما اتفاقي مهم به حساب مي آيد.

مديركل صدا و سيماي استان مركزي افزود: اين طرح در استان به صورت آزمايشي به كار گرفته شده است كه مخاطبان خوبي به لحاظ كيفي و كمي در اين مدت داشته است كه امشب به صورت رسمي افتتاح خواهد شد.

قرباني جم با اشاره به صحبت ها مطرح شده مبني بر كاهش مخاطبان صدا و سيماي استان به لحاظ افزايش و توليد شبكه و فضاهاي مجازي ابراز كرد: ادعاهاي  بدون پشتوانه نظرسنجي ها مبني بر كاهش مخاطبان صدا و سيما پذيرفته نيست باتوجه به اينكه نظر سنجي سازمان صدا و سيما جز موثق ترين نظرسنجي ها به حساب مي آيد و نشان از بالا بودن میزان مخاطبان دارد.

قرباني جم جذب 33 خبرنگار آزاد در شهرهای استان را مثبت بيان و تصريح كرد: در طي سال هاي گذشته هدفي مبني بر پوشش بهتر اخبار استان در درستور كار قرار گرفته است كه  با سازماندهي و جذب علاقمندان توانمند و برگزاري كلاس هاي آموزشي و توجيهي 33  خبرنگار آزاد در شهرهای استان حضور دارند كه با احتساب خبرنگان معاونت خبري مجموعا 50 خبرنگار فعاليت مي كنند.

وي ادامه داد: خبرنگاران آزاد علاوه بر شهرها، روستاها را نیز پوشش خواهند داد كه اوج كار آنها در پوشش خبر درياي خروشان مردم در ٢٢بهمن خواهد بود.

مدير كل صدا و سيماي استان مركزي ضمن طرح درخواست همكاري نمايندگان جهت بروز كردن تجهيزات و امكانات خبرنگاران خاطر نشان ساخت: شبكه استاني شامل تمام شهرها است بنابراين در تمام شهرها دوربين و ميكروفون هاي صدا و سيما حضور دارد، جزء اولين  استان هايي هستيم كه تمام شهرها سازماندهي شدند اما باتوجه به ظرفيت بالاي استان كارهاي گسترده تري در دستور كار قرار گرفته است.

وي بيان كرد: از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و استاندار مركزي تقاضا دارم همانند گذشته به جد دنبال گرفتن بودجه و امكانات برای تجهيز كردن خبرنگاران باشند.

قرباني جم از پخش ١٢٠٠گزارش، برنامه و ميان برنامه راديويي، تلويزيوني، خبري با موضوع اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در سال ١٣٩٥خبر داد و خاطر نشان ساخت: در ١٠ ماه اول سال ١٣٩٥علاوه بر گزارشات سفرهاي دولتمردان و  مقامات كشوري به استان، پخش١٢٠٠گزارش، ميان برنامه و برنامه  راديويي تلويزيوني در قالب معرفي ظرفيت ها و توانمندي و اقدامت مثبت انجام شده در حوزه صنعت  و معدن و تجارت صورت گرفته است.

مدير كل صدا و سيماي استان مركزي افزود: بر اساس تحليل مركز نظارت و ارزيابي سازمان صدا و سيما جزء موفق ترين مراكز درحوزه اقتصاد مقاومتي جهت انعكاس دقيق به حساب مي آييم كه علاوه بر اساس آخرين ازريابي مستند هاي تلويزيوني از نمره ١٠٠موفق به كسب نمره ٩٤/٥ و ٨٧ شده ايم كه از اين لحاظ در بين 33 برنامه راديو تلويزيوني كشور در جايگاه نخست قرار گرفته ايم.

مدير كل سازمان صدا و سيما استان مركزي در پايان تعامل صدا و سيما با ساير سازمان هاي استان را مثبت ارزيابي كرد: تلاش كرده ايم تا زحمت ها و پيگيري هاي مسولان استان را پوشش دهيم و از اين بابت تعامل خوبي با سازمان ها داريم كه اگر از لحاظ امكانات و تجهيزات مسلح تر بشويم بهتر از گذشته كار انجام خواهد شد.

قرباني جم تاكيد كرد: اگر استان مركزي بهشت مفاخر و مشاهير و قطب چهارم صنعتي و به لحاظ صنعت مادر در جایگاه دوم قرار دارد  بايد هدف را در تجلي و مشخص كردن اين ظرفيت و استعداد ها بگذاريم.

انتهاي پيام/خ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار