تابناک مرکزی: فردي كه با جعل عنوان و با لباس مامور نيروي انتظامي قصد اخاذي از شهروندان را داشت ، در شهرستان کمیجان دستگير شد.
کد خبر: ۳۷۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 09 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "بهزاد فکوری" فرمانده انتظامي شهرستان کمیجان در بیان اين خبر گفت: طي اخبار واصله به مرکز فوريت هاي پليس110 مبني بر اينکه شخصي با لباس نظامي در سطح شهرستان قصد اخاذي از شهروندان را دارد، موضوع بصورت ويژه در دستور کار پليس شهرستان قرار گرفت .

وي ادامه داد: با انجام تحقیقات میدانی هدفمند ،سرانجام ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در بستر عملیاتی غافلگیرانه قبل از هر گونه اقدام مجرمانه اين فرد، موفق به شناسایی متهم و دستگیری او شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان کمیجان یاد آور شد: در بازجویی های صورت گرفته متهم به جرم خود اعتراف و هدف از انجام این کار را اخاذی از شهروندان بیان داشت.

فکوری خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده قضایی در راستای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و سپس با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

این مقام انتظامی در پایان از همکاری فراگیر شهروندان در انجام ماموریت های پلیسی قدر دانی کرد و از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده ماموران انتظامي ، قبل از هر گونه پاسخگويي ، همواره نسبت به دريافت كارت شناسايي از آنان اقدام کرده و هرگونه مورد مشکوکی را نیز در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار