اختصاصی تسنیم/ در نامه شورای اسلامی کار شرکت هپکو عنوان شد
تابناک مرکزی: شورای اسلامی کار شرکت هپکو با بیان اینکه اجازه سوءاستفاده سیاسی از اعتراضات صنفی هپکو را به جریان خاصی نمی‌دهیم تاکید کردند: کارگران هپکو در راهپیمایی ۲۲بهمن و حمایت از انقلاب اسلامی حضوری پرشور خواهند داشت.
کد خبر: ۳۷۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 09 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، به دنبال مشکلات گسترده شرکت هپکوی اراک، از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده ماشین‌آلات سنگین و راهسازی براثر سومدیریت و اشتباهات گسترده درجریان خصوصی‌سازی این شرکت ماه‌هاست که کارگران این شرکت اعتراضات گسترده‌ای درباره معوقات حقوقی خود داشته‌اند که دامنه آن به میدان اصلی کلانشهر اراک نیز رسید.

این درحالی بود که به رغم تلاش دلسوزان استان برای حل مشکلات و برگزاری چندین جلسه با کارگران، عده‌ای با مطامع سیاسی وارد این عرصه شدند که همین موضوع با ذوق زدگی رسانه‌های وابسته و زنجیره‌ای این طیف همراه شد و در اقدامی عجیب با استفاده از سخنان زمانی‌قمی در جمع کارگران هپکو و ایجاد یک موج دوقطبی در استان، سعی در ایجاد روندی کردند که بتوانند محصول سیاسی خود را از این فضا بچینند، این درحالی بود که تلاش مسئولان دلسوز در دیدار با کارگران صرفا حل مشکل بود ولی طیف خاص استانی حتی در مطالبات کارگری هم مقاصد سیاسی خود را دنبال می‌کرد.

این درحالی بود که متاسفانه در 2روز گذشته همین طیف فرصت‌طلب و با شانتاژ خاص، اعتراضات کارگری هپکوی اراک را یک روز بعد از دیدار زمانی‌قمی با کارگران شرکت درآمیخته و به شعارهای هنجارشکنانه‌ای که رنگ‌و بوی کارگری دیگر نداشت تبدیل کردند

با این حال، امروز صبح شورای اسلامی کار شرکت هپکو با ارسال نامه ای به رئیس ستاد دهه فجر استان با فاصله گرفتن از جریان خاص سیاسی منفعت طلبی که به دنبال بهره‌برداری سیاسی حتی از اعتراض کارگری است و نشان داده هیچ علاقه‌ای به حل مشکلات این قشر مهم جامعه برای موج‌سواری رسانه‌ای و تخریب علیه نظام ندارند، اعلام کرده که برخی برای منافع نامشروع خود به دنبال تبدیل اعتراضات کارگری هپکو علیه نظام هستند بنابراین اجازه سوءاستفاده سیاسی از اعتراضات صنفی هپکو را به جریان خاصی نمی‌دهیم.

متن نامه شورای اسلامی کار شرکت هپکو به شرح زیر است:

ریاست محترم ستاد دهه فجر استان مرکزی

مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی): هرکجا و هرجا که از پیروزی 22 بهمن یادی و نامی آورده شود، چهره شهید و نقش خون شهادت، در برابر چشم‌ها پدیدار می‌گردد.

باسلام

احتراما بدین وسیله باستحضار امت شهیدپرور استان مرکزی می‌رساند قشر کارگری هپکو انقلابی هست و انقلابی خواهد ماند ان شاءالله...

به لطف خداوند پرسنل فهیم و زحمتکش شرکت هپکو ضمن حضور و دعوت از عموم همشهریان محترم  در راهپیمایی روز 22 بهمن‌ماه شرکت نموده  وبرای همیشه از خون پاک شهدای عزیز، نظام مقدس اسلامی و حریم ولایت پاسداری خواهد نمود و به‌علت پیگیری مطالبات بحق خود اجازه سوء استفاده به احدی را نخواهد داد.

آنهایی که اعتراضات صنفی بحق ما را برای منافع غیرمشروع خود برنامه‌ریزی می‌کنند، بدانند ما با انقلاب اسلامی جداشدنی نیستیم.

ما در مراسم جشن ملی 22 بهمن‌ماه حضور پیدا خواهیم داشت تا مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی باشد. همه با هم پرچم جمهوری اسلامی ایران و پرچم پرافتخار هپکو را بدست خواهیم گرفت تا به مسئولین دلسوز و ارزشی نظام و دشمنان نظام ثابت کنیم هپکو انقلابی می‌باشد و خواهد ماند.

شورای اسلامی کار شرکت هپکو

رونوشت: فرماندهی محترم سپاه روح الله استان مرکزی، صدا وسیمای استان مرکزی

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار