تابناک مرکزی: عبدالرحیم علیپور در کانال تلگرامی خود آورده است: از همه مردم شریف استان مرکزی درخواست میکنم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تجدید عهد و پیمان با شهیدان و آرمان های امام امت، حمایت و پشتیبانی خود از ولایت فقیه و رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای عزیز را اعلام کنن.
کد خبر: ۳۷۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 09 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، عبدالرحیم علیپور فعال سیاسی و فرهنگی استان مرکزی در کانال تلگرامی خود با درج مطلبی مردم را به حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرده است.

علیپور در این متن آورده است:

انقلاب ما انفجار نور بود‌. امام خمینی (ره)

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر سه اصل نیرومند استواربود: ۱_ مکتب ۲_ امام ۳_ امت. مکتب انقلابی و مترقی اسلام، که طبق آموزه های قرآنی نه باید زیر بار ظلم برویم و درعین حال بر ظالم بتازیم.

تبعیت از امام امت و پیشوای مستضعفان جهان حضرت امام خمینی (ره) و حضور پر شور و آگاهانه مردم در صحنه که همراه با حمایت از رهبری حکیم انقلاب اسلامی بود، سه عنصر مهمی بودند که با پیوند بهم تمام نقشه های استعمارگران را درهم ریختند، و در عین ناباوری، این انقلاب، با تقدیم ده ها  هزار شهید گلگون کفن، به پیروزی نهایی رسید.

پیروزی انقلاب خط بطلانی بر تفکر، دین نمی تواندحکومت کند کشید. حفظ و استمرار انقلاب اسلامی ضربه نهایی را براین اندیشه انحرافی و استعماری وارد ساخت. اکنون و در آستانه سی و نهمین سالگرد یوم اله ۲۲ بهمن و گرامیداشت یاد و خاطره امام عزیز و شهیدان انقلاب و جنگ تحمیلی، و با تبریک این پیروزی غرورآفرین، از همه مردم شریف استان مرکزی درخواست میکنم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تجدید عهد و پیمان با شهیدان و آرمان های امام امت، حمایت و پشتیبانی خود از ولایت فقیه و رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای عزیز را اعلام داشته و به استکبار جهانی و در راس آن به آمریکای جنایتکار که با تهدید قصد ترساندن ملت ما را دارد، اعلام  کنیم که، خمینی عزیز پرچمی که برافراشتی هرگز بر زمین نخواهیم نهاد.

وعده ما جمعه ۲۲ بهمن

با احترام عبدالرحیم علیپور ۹۵/۱۱/۲۰

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار