تابناک مرکزی: مدیرعامل پالایشگاه شازند اراک گفت: توزیع بنزین یورو ۴ از ذخایر، طبق روال در حال انجام است و براساس برنامه پالایشگاه تا 15 روز ذخایر فرآورده های تولیدی و خوراک داریم که هم اکنون از ذخایر موجود، بنزین مورد نیاز کشور را تامین می کنیم.
کد خبر: ۳۷۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳ 08 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی، علی جمشیدی افزود: نقص فنی در واحد RFCC پالایشگاه در قسمت شیرهای تخلیه کاتالیست ایجاد شده است که در حال تعویض آن هستیم.

جمشیدی ادامه داد: با رفع اشکال در چند روز آینده با افزایش ظرفیت، جبران کسری موجود را خواهیم کرد. طبق پیش بینی ها رفع اشکال و تعمیرات ولوها طی یکی دو روز انجام می شد اما با بررسی های صورت گرفته و اخذ استعلام از تهران به تعویض قطعات اقدام کردیم تا مشکل پایه ای حل شود و شاهد تکرار این حادثه نباشیم.

مدیرعامل پالایشگاه شازند اراک اظهار امیدواری کرد: طی 4 یا 5 روز آینده مشکل واحد رفع شود و واحد از حالت شات دان (shut down) خارج و وارد مدار تولید شود.

وی، بروز نقص فنی در هر صنعتی را امری طبیعی دانست که با مدیریت و آمادگی تیم تخصصی قابل رفع است.

گفتنی است، شرکت پالایش نفت امام خمینی تولید کننده بنزین یورو۴ یکی از مهمترین پالایشگاه های نفت کشور است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
ای کاش مدیرعامل بجای اینکه هر روز عده ای از مسوولین خارج از سازمان را برای اثبات شایستگی خود به پالایشگاه دعوت کند، این شایستگی را به صورت واقعی و با آشتی با بدنه کارشناسی و عملیاتی شرکت و جلب همدلی و همبستگی ایشان بدست می آورد!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار