تابناک مرکزی: دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: شرایط کمپ‌های ترک اعتیاد استان باید تا پایان سال جاری با شرایط تعریف شده در پروتکل این بخش هماهنگ شود.
کد خبر: ۳۷۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹ 07 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا نبی‌اله شاه‌محمدی با بیان اینکه سه تا 6 ماه مهلت برای رفع نواقص و اصلاح کمپ‌ها معین شده است، گفت: این دستور کشوری است و کمپ‌هایی که نتوانند نواقص را اصلاح کنند طبق قانون باید تعطیل شوند و مجوز فعالیت آنها لغو می‌شود.

وی در رابطه با شرایط کمپ‌ها در استان مرکزی عنوان کرد: در مجموع 31 کمپ ترک اعتیاد در استان فعالیت دارند که از این تعداد 20 کمپ در اراک و 11 کمپ در دیگر شهرستان‌های استان مستقر هستند. از این تعداد به جز سه مورد، مابقی می‌بایست شرایط کمپ را مطابق با پروتکل اصلاح کنند.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی حضور روانپزشک، مددکار و یک فرد بهبودیافته با حداقل مدرک دیپلم را از جمله شرایط پروتکل کمپ‌های ترک اعتیاد کشور عنوان کرد و افزود: دستور اصلاح کمپ‌ها پیش از این به این مراکز ابلاغ شده و اقدامات اصلاحی رصد می‌شود و امیدواریم در زمان مقرر اصلاحات مورد نیاز در مراکز استان انجام شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار