تابناک مرکزی: رئيس پليس فتاي فرماندهی انتظامي استان از دستگيري فردی که به منظور تخريب رقيب شغلي و با انتشار اکاذیب در شبکه های اجتماعی اقدام به هتک حیثیت یکی از شهروندان می کرد، خبرداد.
کد خبر: ۳۷۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰ 06 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرگرد "مصطفی نوروزی"در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي شکايت يکي از شهروندان مبني بر نشراکاذیب در يکي از شبکه هاي اجتماعي توسط فرد يا افرادي نامعلوم برعلیه او ،رسيدگي به موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا  قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران با انجام بررسي هاي فني و تحقيقات گسترده ، فردي را در اين زمينه شناسايي و پس از اخذ مجوز از مقام قضائي ، متهم را دستگير کردند.

اين مقام انتظامي یادآور شد: درادمه تحقيقات، متّهم با مشاهده ادله و مستندات، لب به سخن گشوده و بیان داشت که به علت رقابت شغلی و انتقامجویی اقدام به انجام این عمل مجرمانه کرده است .

 رئيس پليس فتاي فرماندهی انتظامي استان مرکزی  با اشاره به اين که متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضائي شد، از شهروندان خواست تا با مطالعه قانون مجازات جرایم رایانه ای،از انجام هر گونه عمل مجرمانه درشبکه های مختلف اجتماعی، در اثر غفلت و ناآگاهی پیشگیری کرده و در صورت نیاز نیز سوالات خود را در این زمینه از طریق آدرسwww.cyberpolice.ir با کارشناسان پلیس فتا در مرکز فوریت های سایبری در سراسر کشور در میان بگذراند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار