عضو شورای کار شرکت هپکو؛
تابناک مرکزی: با تصمیم لطف اله سعیدی مدیرعامل هلدینگ هپکو، رعنایی مدیرعامل هپکو اراک عزل و تا تعیین تکلیف نهایی مدیر عامل جدید، سعیدی به عنوان سرپرست این شرکت مشغول به فعالیت است.
کد خبر: ۳۷۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳ 06 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، شرکت هپکو به عنوان یکی از برندهای معتبر کشور در زمینه تولید ماشین آلات راهسازی و راهداری دیر زمانی است به دلیل مشکلات ایجاد شده در خصوص واگذاری این شرکت به بخش خصوصی با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند و کارگران این شرکت بدون دریافت حق و حقوق خود روزگار می گذرانند.

بر همین اساس با تشدید مشکلات و بحران های مالی، کارگران این شرکت برای رساندن صدای خود به گوش مسئولان تجمعات اعتراض آمیز خیابانی را برگزار کردند تا شاید گره ای از مشکلات باز شود.

مجید لطیفی عضو شورای کار شرکت هپکو در این خصوص به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: از جمله خواسته کارگران شرکت هپکو ایجاد تغییرات مدیریتی در بدنه شرکت و در بین سهامداران بوده است.

لطیفی ادامه داد: با تصمیم لطف اله سعیدی مدیرعامل هلدینگ هپکو، رعنایی مدیرعامل هپکو اراک عزل و تا تعیین تکلیف نهایی مدیر عامل جدید، سعیدی به عنوان سرپرست این شرکت مشغول به فعالیت است.

عضو شورای کار شرکت هپکو از حضور استاندار مرکزی در بین کارگران شرکت هپکو برای رسیدگی به مشکلات خبر داد و گفت: کارمندان و پرسنل شرکت پتروشیمی شازند در اقدامی خود جوش و فرهنگ ساز تلاش دارند با اخذ مجوزهای لازم مبلغی از عیدی پرسنل شرکت هپکو را پرداخت و سبد نوروزی برای کارگران این شرکت تدارک ببینند.

انتهای پیام/  

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار