تابناک مرکزی: مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی گفت: پنجمین دوره نمایشگاه های مدرسه انقلاب همزمان با دهه فجر، در بیش از ۷۰ مدرسه دخترانه و پسرانه استان مرکزی برپا شد.
کد خبر: ۳۷۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷ 01 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، علی جانباز در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این جشنواره و نمایشگاه ها در راستای ماموریت اصلی اتحادیه انحمن های اسلامی دانش آموزان، یعنی ترویج روحیه خود باوری و خلاقیت فردی در فعالیت های فرهنگی دانش آموزان و جریان سازی بوده و روند فعالیت های فکری، اجرایی و برپایی آن در مدرسه توسط دانش آموزان انجام می شود.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه ها را تقویت روحیه و انگیزه انقلابی دانش آموزان، آگاه سازی نسل جوان نسبت به کارنامه رژیم پهلوی و ترویج روحیه خودباوری وخلاقیت فردی در فعالیت های فرهنگی برشمرد و افزود: نمایشگاه در سه محور دیروز ما، امروز ما و فردای ما طراحی و پیش بینی شده است.

جانباز خاطر نشان کرد: در محور «دیروز ما»، نقش دانش آموزان در انقلاب و پیشبرد اهداف آن شامل روشنگری و حضور در حرکت های انقلابی ضد رژیم پهلوی و در محور « امروز ما» موضوع آفتابی از پس آفتاب، شامل جایگاه ولایت فقیه ونقش رهبری در مدیریت انقلاب و دستاوردهای علمی فناوری، فرهنگی، اجتماعی، استکبارستیزی، دشمن شناسی و... انقلاب مطرح است.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی محور «فردای ما» را نیز موضوع فروپاشی نظام سلطه و برقراری حکومت و جامعه نمونه اسلامی شامل حکومت اسلامی در عصر حضور، تشکیل یک جامعه نمونه اسلامی به منظور ارایه یک الگوی موفق به سراسردنیا اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد: از ویژگی های این نمایشگاه انتخاب راوی دانش آموز برای هر یک از غرفه ها است که در راستای جذب بازدید کننده تاثیر به سزایی دارد.

جانباز اظهار داشت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در تاریخ مرداد سال ۱۳۷۴ با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی کار خود را با هدف آگاهی بخشی به جامعه دانش آموزی آغاز کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار