تابناک مرکزی: رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان از ضبط 288 جلد گواهينامه رانندگان متخلف از ابتداي سال جاري تا کنون در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 31 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "ابوالفضل اميدي" در اين باره گفت: با عنايت به نقش روزافزون وسايل نقليه در زندگي، تنها همکاري دستگاه هاي گوناگون درون و برون سازماني و عموم شهروندان، ضامن نظم و ايمني در تردد و آرامش در محيط زندگي اجتماعي خواهد شد.

وي با اشاره به طرح هاي عملياتي پليس راهنمايي و رانندگي در اجراي مقررات و برقراري نظم در عبور و مرور و امنيت ترافيك در سطح استان افزود: در اين راستان پليس استان همواره سعي بر آن داشته است كه با فعال سازي سازمان ها، موسسه هاي گوناگون و استفاده از ابزارهاي بومي در جهت ارتقاء انضباط ترافيكي گام بردارد.

سرهنگ اميدي با اشاره به آثار تخريبي بي نظمي هاي ترافيكي از سوي برخي رانندگان اظهار داشت : گاهي اوقات آثار تخريبي بي نظمي هاي ترافيکي ممکن است بيش از تصادفات و تلفات ناشي از آن باشد؛ لذا حفظ انضباط ترافيک و نظم در عبور و مرور از اهميتي ويژه برخوردار است و پليس استان با هر گونه هنجارشكني در اين حوزه با جديت برخورد مي كند.

وي ادامه داد: در راستاي اجراي ماده 7 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي و همچنين افزايش نظارت و کنترل رانندگان، طرح هاي مختلف انضباط ترافيكي در استان اجرايي شده است و از ابتداي سال تاكنون تعداد 288 جلد گواهينامه به دليل كسب نمره منفي رانندگان ضبط و توقيف شده است .

اين مقام مسئول تصريح کرد: برابر قانون چنانچه شخصي در مدت ضبط گواهينامه اقدام به رانندگي كند، در حکم راننده بدون گواهينامه بوده و به مجازات آن محکوم مي شود.

سرهنگ اميدي برگزاري دوره هاي آموزشي براي رانندگان متخلف را ابزاري در توسعه نظم و انضباط ترافيكي خواند و خاطر نشان كرد: براي رانندگاني که گواهينامه آنان توسط پليس ضبط شده کلاس هاي بازآموزي قوانين برگزار مي شود و اين افراد مورد آموزش قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار