تابناک مرکزی: رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري اعضاي باند كيف قاپي و اعتراف آنان به 30 فقره سرقت در شهر "اراك" خبر داد.
کد خبر: ۳۷۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 31 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "سيدنورالدين حسيني" در اين باره، گفت: از آذر ماه سال جاري در پي اعلام گزارش هايي از كيف قاپي هاي متعدد به مركز فوريت هاي پليس 110 شهرستان اراك، بررسي موضوع به پليس آگاهي استان ارجاع شد و تيمي از كارآگاهان پليس تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز كردند.

وي با بيان اينکه با شروع تحقيقات تخصصي كارآگاهان، سرانجام سرنخ هايي از يكي از سارقان به دست آمد، افزود: با مراقبت هاي نامحسوس، اين فرد شناسايي و در عملياتي ضربتي دستگير شد و ماموران براي تكميل تحقيقات وي را به پليس آگاهي منتقل کردند.

اين مقام انتظامي ادامه داد:‌ فرد دستگير شده در تحقيقات اوليه منكر انجام سرقت ها شد ولي با توجه به اسناد و مدارك ارائه شده لب به سخن گشود و اذعان داشت كه در دو ماه اخير به اتفاق دو نفر از دوستانش، 30 فقره  كيف قاپي در شهر اراك انجام داده اند و در پايان اموال سرقتي را به بين يكديگر تقسيم مي كردند.

سرهنگ حسيني بيان داشت: در ادامه رسيدگي به پرونده دو همدست ديگر متهم نيز در عمليات هايي جداگانه شناسايي و دستگير شدند و مقداري از وسايل سرقت شده از متهمان كشف و به مالباختگان تحويل داده شد.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي خاطر نشان كرد: پس از تكميل پرونده ، متهمان با صدور قرار لازم از سوي مرجع قضائي روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار