تابناک مرکزی : معاون سیاسی وزیر کشور گفت: زمان ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری ۲۲ فروردین ۹۶ و شوراهای شهر و روستا ۳۰ اسفندماه ۹۵ تعیین شده است.
کد خبر: ۳۶۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹ 29 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم ، علی اصغر احمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات انجام شده اظهار داشت: ستاد انتخابات وزارت کشور برای تمهید مقدمات انتخابات 29 اردیبهشت در سطح ملی و استان‌ها آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه جدول زمان‌بندی برای برگزاری مراحل مختلف انتخابات تدوین شده گفت: بر اساس مفاد قانون در حال حاضر دستور آغاز تشکیل هیئت‌های اجرایی 25 اسفندماه تعیین شده است.

معاون سیاسی وزیر کشور زمان ثبت نام برای شورای اسلامی 30 اسفند تعیین شده است خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری 22 فروردین 96 و شوراهای شهر و روستا 30 اسفندماه 95 تعیین شده است.

احمدی با اشاره به اینکه بین 53 هزار تا 55هزار شعبه ثبت نام و اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی شده گفت: برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 65 هزار شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه چهار انتخابات میان دوره‌ای مجلس  شورای اسلامی همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی برگزار می‌شود افزود: برای برگزاری سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی 200 میلیون تعرفه رای با هماهنگی هیئت نظارت شورای نگهبان و هیئت نظارت مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده است.

معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد: اگر انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشانده شود با توجه به اینکه مرحله دوم این انتخابات  جمعه بعدی باید انجام شود این آمادگی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات وجود دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار