تابناک مرکزی: رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل برنامه‌ریزی برای تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان، قرار شد وزیر کشور و شهردار تهران برای بررسی حادثه پلاسکو روز چهارشنبه هفته جاری در مجلس حاضر شوند.
کد خبر: ۳۶۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 29 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایلنا، محمدرضا رضایی کوچی در حاشیه نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درمورد زمان حضور شهردار تهران و وزیر کشور در مجلس اظهار داشت: به دلیل برنامه‌ریزی برای تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان، قرار شد وزیر کشور و شهردار تهران برای بررسی حادثه پلاسکو روز چهارشنبه هفته جاری در مجلس حاضر شوند.

او ادامه داد: گزارش کمیسیون عمران مجلس درمورد حادثه پلاسکو نیز آماده شده و در روز چهارشنبه در نشست علنی مجلس قرائت می‌شود.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین درباره آخرین وضعیت استیضاح آخوندی اعلام کرد: موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی با ۷۵ امضا و با حضور وزیر راه و شهرسازی در جلسه امروز این کمیسیون بررسی می‌شود.

او ادامه داد: پیش از این چندین‌بار خواهان برگزاری جلسه بررسی تقاضای استیضاح بودیم ولی به‌دلیل درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و بررسی لایحه برنامه ششم توسعه به عقب افتاده است.

نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی امروز در این کمیسیون جمع‌بندی و گزارش به هیات رییسه مجلس ارائه می‌شود.

رییس کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: همچنین تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران با حضور قالیباف سه‌شنبه هفته جاری در کمیسیون عمران مجلس بررسی می‌شود.

رضایی‌کوچی با تاکید بر این‌که بررسی بخش مربوط به املاک نجومی در تحقیق و تفحص از شهرداری تهران یکی از دستورکارهای نشست کمیسیون عمران خواهد بود، یادآور شد: پس از بررسی این موضوع رای‌گیری از اعضا انجام می‌شود و کمیسیون عمران نتیجه را به هیات رییسه مجلس ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار