تابناک مرکزی: رییس مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر از کودکی که بر اثر اشتباه سهوی یکی از پرسنل اتاق عمل دچار سوختگی نوع ۲ شده بود عیادت کرد.
کد خبر: ۳۶۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷ 26 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام وب دا مرکزی، دکتر علی ارجمند در حاشیه عیادت از کودکی که بر اثر اشتباه سهوی در اتاق عمل دچار سوختگی سطحی شد گفت: کودک در ۴ بهمن ماه تحت عمل جراحی لوزه قرار گرفت که بدلیل افت درجه حرارت در اتاق عمل و بدنبال جلوگیری از مشکلاتی که در این موارد برای کودکان پیش می آید، یکی از پرسنل اتاق عمل بیمارستان، فن گرمازا را با فاصله کمی کنار پای کودک قرار می دهد و چون پوست بچه خیلی حساس بوده در اثر مجاورت دچار سوختگی درجه ۲ و در حدود ۵ درصد شده است.

وی افزود: کودک برای درمان به بخش سوختگی مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر (عج) انتقال یافت و در عیادتی که امروز بنده از این کودک انجام دادم، وضعیت رو به بهبود دارد و مادر این کودک نیز از روند درمان اظهار رضایت کرد.

عیادت رییس بیمارستان امیرکبیر از کودکی که بر اثر اشتباه سهوی در اتاق عمل دچار سوختگی سطحی شد

رییس مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر بیان کرد: امیدواریم که این قضیه هیچگاه تکرار نشود و شخصی هم که مسبب این قضیه شده است مطمئنا عمدی در این باره نداشته و یکی از پرسنل خدوم و دلسوز بیمارستان می باشد، ولی ما موظف هستیم طبق قوانین و ضوابط با ایشان برخورد قانونی انجام دهیم.

دکتر ارجمند در پایان گفت: خانواده این کودک جهت احقاق حقوق قانونی خود و برخورد با مقصرین این قصور حق پیگیری و مراجعه به مراجع ذیربط را دارند و مسولین بیمارستان نیز پیگیری لازم را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار