تابناک مرکزی: سه سارق در عمليات پليس شهرستان شازند دستگير و به 15 فقره سرقت ساختمان هاي نيمه كاره و خانه باغ ها اعتراف كردند.
کد خبر: ۳۶۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵ 26 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "بيژن جنتي"فرمانده انتظامي شهرستان شازند در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: در تداوم طرح هاي امنيت بخش پليس و در پي اعلام گزارش هايي در خصوص سرقت از چندين خانه باغ و ساختمان هاي نيمه كاره در سطح شهر آستانه موضوع در دستور كار مامورين پليس شهرستان قرار گرفت .

وي افزود: با آغاز تحقيقات، سرانجام ماموران كلانتري 12 آستانه موفق شدند سرنخ هايي از يكي سارقان به دست آوردند كه با هماهنگي دستگاه قضايي، اين فرد در عملياتي دستگير و براي تكميل تحقيقات به يگان انتظامي دلالت شد.

اين مقام انتظامي ادامه داد: در روند تحقيقات، متهم به انجام سرقت ها به همكاري دو نفر ديگر از دوستانش معترف شد و اذعان داشت كه بعد از سرقت خانه باغ ها و ساختمان هاي نيمه كاره در شهر آستانه، اموال به دست آورده را با وانت بار دوستش جابجا و در شهرهاي ديگر به فروش مي رساندند.

سرهنگ جنتي تصريح كرد: با توجه به اطلاعاتي كه در مراحل رسيدگي به پرونده به دست آمد، دو همدست ديگر متهم نيز شناسايي ودستگير شدند و منزل نامبردگان مورد بازرسي قرارگرفت كه در بازرسي بعمل آمده مقدار قابل توجهي اموال مسروقه كشف و با هماهنگي دستگاه قضايي به مالباختگان تحويل شد.

فرمانده انتظامي شهرستان شازند افزود: سه سارق دستگير شده تا كنون به 15 فقره سرقت درآستانه اعتراف كرده اند كه با تشکيل پرونده تحويل مقام قضايي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان شازند در پايان خاطرنشان کرد:شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اعلام کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار