تابناک مرکزی: مديرکل بنياد استان مرکزي گفت: شهدا رفتند تا امروز ملت ايران در امنيت کامل زندگي کند، به همين خاطر پاسداري از خون مطهر شهدا و تکريم خانواده هاي آنان وظيفه همه است.
کد خبر: ۳۶۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 17 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام والمسلمين حسن هنرمند در ديدار خانواده شهيد مدافع حرم «ناصر شفاهي» گفت: با ارزش ترين مايملک در نزد انسان جان او است و شهيدان براي انجام خدمتي که همانا حفظ کيان کشور و اسلام باشد از جان خود گذشتند و از نزديک ترين کسان و مال خويش نيز گذشتند، حال وظيفه ماست که به ديدار و ملاقات اين عزيزان رفته و گره از کارشان بگشائيم و برخود بباليم که خداوند توفيق داده در جمع اين يادگاران حاضر شويم.

مدير کل بنياد مرکزي اظهارداشت: شهدا، ايثارگران و آزادگان اين مرز و بوم در دامان خانواده هايي مومن، مخلص و انقلابي رشد و نمو يافتند و با پيروي از سيره ائمه معصومين و رهنمودهاي بنيانگذار جمهوري اسلامي قدم در راهي گذاشتند که سعادت دنيوي و اخروي را به ارمغان داشت.

وي تصريح کرد: شهدا رفتند تا امروز ملت ايران در امنيت کامل زندگي کند، به همين خاطر پاسداري از خون مطهر شهدا و تکريم خانواده هاي آنان  وظيفه همه است.

وي شرايط امروزي و حاکميت نظام ديني را مرهون ايثارگري و از خودگذشتگي شهداي انقلاب اسلامي دانست و افزود: شهدا با توکل به خدا و اقتدا به امام خود طاغوت زمان را سرنگون و زمينه حکومت ديني را فراهم کردند و نظامي را بنا نهادند که در شرايط موجود الگوي بسياري از آزادگان دنيا است و نيز نمونه اي براي انقلاب درکشورهاي اسلامي به  شمارمي رود.

هنرمند گفت: ما به دليل ايمان و تقواي شهدا و همچنين رهبري امام راحل توانستيم مقابل استکبار بايستيم و پيروز شويم.

وي گفت: شهيد اولين کسي است که وارد بهشت مي شود و تا چندين  هزار نفر را هم شفاعت مي کند و لذا ما بازماندگان از قافله شهدا محتاج دعاي آن بزرگواران هستيم.

اين مقام مسئول افزود: شهدا دارايي هاي بزرگتري از ماديات داشتند دارائي هاي شهدا معرفت و درک حقيقت و باطن پاکشان بود و اين مهم رمز ماندگاري شهدا است.

وي تاکيد کرد: تکريم خانواده هاي شهدا و ايثارگران  وظيفه است چرا که اين عزيزان با صبوري و گذشت از پاره تن خود، کاري بس عظيم انجام داده اند که هر کسي توان انجام اين کار را ندارد.

مديرکل بنياد با بيان اينكه خانواده هاي شهدا مظهر استقامت، صبر و پايداري ملت هستند، افزود: ملت ما مرهون شهيدان، جانبازان، آزادگان و خانواده‌هاي محترم آنهاست. ملت با اقتدار راه شهيدان را ادامه مي‌دهد، به طوري كه امروز خانواده هاي شاهد در عرصه‌هاي علمي و فرهنگي پيشتاز هستند و بسياري از مرزهاي علم و دانش توسط فرزندان شاهد و جانبازان و آزاگان فتح مي‌شود.

هنرمند خطاب به خانواده هاي‌شهدا اظهارداشت: اكنون اين انقلاب اسلامي كه ثمره پاك فرزندان‌ غيور شماست و نه تنها مايه پيشرفت و آباداني در كشور است بلكه مايه دلگرمي ملت‌هاي مسلمان و ملت‌هاي آزاده در دنياست.

وي با اشاره به اينكه شهدا به‌ شكست فكر نمي كردند بلكه به فكر تكليف خود بودند، عنوان كرد: شهدا براي ما بهترين معلم بصيرت هستند، ما بايد بتوانيم با استفاده از بصيرت شهدا راه درست را تشخيص دهيم.

گفتني است شهيد  مفقودالاثر و مدافع حرم ناصر شفاهي در تاريخ  1375/1/1 متولد شد و در تاريخ 93/9/15 در کشور سوريه و در دفاع از حرم آل الله به شهادت رسيد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار