تابناک مرکزی: رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان از صحت عمل مأمور وظيفه شناس پليس راهور در بازگرداندن چک يک ميليون و 500 هزار ريالي به صاحبش خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ 17 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "مجيد مهرانفر" درتشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: يکي از ماموران وظيفه شناس پليس راهور فرماندهي انتظامي استان به نام ستوانسوم "وظيفه سبحان سپهوند" درهنگام گشت زني درسطح حوزه استحفاظي يك عدد چک بانكي در وجه حامل به مبلغ يک ميليون و 500 هزار ريالي را پيدا مي کند.

وي ادامه داد: اين مامور وظيفه شناس با پيگيري هاي فراوان، موفق مي شود صاحب چک مذکور را که مربوط به يکي از موسسه هاي مالي شهرستان اراک بوده شناسايي کرده و چک مذکور را به وي تحويل دهد.

رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان مرکزي با اشاره به اينکه همواره نيروي انتظامي خود را موظف و مقيد به نگهداري و صيانت از اموال مردم مي داند، يادآور شد: اهميت دادن به صحت عمل، درستکاري و امانت داري کارکنان پليس در اجراي موفقيت آميز ماموريت هاي مختلف از اهميت فوق العاده اي برخوردار بوده و همواره پليس بر آن است تا با صحت عمل ، در راستاي ارتقاء اعتماد عمومي شهروندان نسبت به خود، گام هاي هدفمند و سودمندي را برداشته و هميشه ايام خدمتگزاري نمونه براي شهروندان باشد.

اين مقام انتظامي در پايان افزود: به منظور ارج نهادن به اين عمل خداپسندانه و الگوسازي چنين رفتارهاي اسلامي در بين ساير کارکنان، بر اساس دستورالعمل هاي ابلاغي، اين مامور وظيفه شناس مورد تقدير قرار گرفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار