تابناک مرکزی: علي رغم بارش برف و كولاك و برودت شديد هوا تمام محورهاي ارتباطي استان باز است.
کد خبر: ۳۶۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶ 16 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"ايرج کهريزي"رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان مرکزي گفت: بارش برف از روز گذشته در استان مركزي آغاز شده و كاهش شديد هوا، لغزندگي سطح محورهاي مواصلاتي استان را به همراه داشته است.

وي ادامه داد: هم اكنون به دليل بارش پراكنده برف، سطح برخي از محورهاي مواصلاتي لغزنده و تردد در آنها به كندي صورت مي پذيرد که براي رانندگي در اين محورها همراه داشتن زنجير چرخ از سوي رانندگان الزامي است.

رئيس پليس فرماندهي انتظامي استان مرکزي ضمن توصيه به تمامي شهروندان در راستاي رعايت سرعت مطمئنه از آنان خواست تا هيچگاه به هنگام تردد در سطح محورها ي لغزنده، به منظور پيشگيري از لغزندگي وسيله نقليه خود، از ترمز هاي ناگهاني استفاده نکنند.

سرهنگ کهريزي افزود: لازم است رانندگان به هنگام سر خوردن خودرو، فرمان را به همان جهت لغزندگي نگه داشته و با گرفتن و آزاد كردن متناوب و آرام ترمز، حرکت خودروي خود را كنترل نمايند .

وي خاطر نشان کرد: هم استاني هاي عزيز ضمن پرهيز از مسافرت هاي غير ضروري قبل از شروع سفر مي توانند از باز بودن مسير هاي حركت خود مطمئن شده و با رعايت تمامي توصيه هاي مذکور، سفر بي خطري را آغاز كنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار