تابناک مرکزی گزارش می دهد؛
تابناک مرکزی: هفته گذشته بود که تابناک مرکزی در تحلیل خود از مسئولان امر خواسته بود تا فرصت باقی است به سلطه این تفکر ضعیف حاکم بر تیم فوتبال آلومینیوم اراک پایان دهند و فرد دیگری را جایگزین مهابادی کنند و امروز با تکرار همان درخواست دیروز این توقع را از رئیس هیات مدیره و مسئولان تیم قوتبال آلومینیوم دارد که کسانی که را زمینه حضور داود مهابادی را به عنوان یک مربی اخراجی در اراک فراهم کردند به مردم معرفی کند.
کد خبر: ۳۵۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹ 13 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، در هفته نوزدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تیم آلومینیوم اراک میزبان تیم انتهای جدولی استقلال اهواز بود که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا روند ناکامی های آلومینیومی ها ادامه داشته باشد.

تک گل آلومینیوم اراک در این دیدار توسط روح‌اله عرب در دقیقه 53 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و در مقابل استقلال اهواز هم در دقیقه 83 پنالتی‌اش را توسط علیرضا کاکه به گل تبدیل کرد تا آلومینیوم با 24 امتیاز در رده یازدهم قرار گیرد و استقلال اهواز هم با 7 امتیاز در انتهای جدول باقی بماند.

آلومینیوم اراک در حالی مقابل استقلال اهواز تن به تساوی داد که  اهوازی ها از مجموع 18 دیدار گذشته خود تنها شش امتیاز کسب کرده بودند و تا پیش از این دیدار صاحب شش تساوی و 12 شکست بودند.  

استقلال اهواز به عنوان تنها تیم حاضر در گردونه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال که هنوز طعم برد را نچشیده است در حالی به مصاف آلومینیوم اراک آمد که در طول 12 هفته گذشته تنها سه امتیاز کسب کرده بود و هشت باخت خارج از خانه، چهار باخت داخل از خانه، یک تساوی خارج از خانه و پنج تساوی داخل خانه را تجره کرده بود به نوعی بر روی کاغذ برابر آلومینیوم اراکی که داعیه صعود به لیگ برتر را دارد حریف دست و پا بسته ای به حساب می آمد.

اما از آنجا که فوتبال در زمین مسابقه رقم می خورد استقلال اهواز فرارتر از حد انتظار ظاهر شد و توانست از آوردگاه اراک یک امتیاز ارزشمند را کسب کند و 180 دقیقه بدون باخت را پشت سر بگذارد تا سبب شود کاسه صبر هواداران اراکی از کسب نتایج ضعیف آلومینیوم اراک لبریز شود و با شعار حیا کن رها کن علیه داود مهابادی و مدیرعامل باشگاه تغییر و تحول در تیم را فریاد بزنند.

داود مهابادی که در پاس همدان به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج شده بود در تیم فوتبال آلومینیوم اراک نیز در طی 13 هفته گذشته تنها 13 امتیاز کسب کرده است و علی رغم مهیا کردن تمامی امکانات و خواسته های سرمربی توسط باشگاه نتواسته است نتایج قابل قبولی را کسب کند.

هفته گذشته بود که تابناک مرکزی در تحلیل خود از مسئولان امر خواسته بود تا فرصت باقی است به سلطه این تفکر ضعیف حاکم بر تیم فوتبال آلومینیوم اراک پایان دهند و فرد دیگری را جایگزین مهابادی کنند و امروز با تکرار همان درخواست دیروز این توقع را از رئیس هیات مدیره و مسئولان تیم قوتبال آلومینیوم دارد که کسانی که را زمینه حضور داود مهابادی را به عنوان یک مربی اخراجی در اراک فراهم کردند به مردم معرفی کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار