با تلاش عوامل انتظامی استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: عباس صحرایی عامل اصلی حادثه خونبار اراک پس تعقیب و گریز با ماموران پلیس ساعت ۲۰ امشب حوالی پل خیبر در مرکز شهر اراک دستگیر شد
کد خبر: ۳۵۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹ 11 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، عوامل نیروی انتظامی استان مرکزی دقایقی قبل موفق شدند قاتل فراری حادثه خونین امروز اراک را که منجر به قتل 6 نفر شده بود دستگیر کنند.

صبح امروز بود که گزارشی از تیراندازی هایی به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد که پس از حضور ماموران انتظامی مشخص شد دو فرد مسلح وارد دو منزل در شهر اراک شده و اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده اند که در نتیجه آن شش نفر کشته شدند و سه نفر دیگر در بیمارستان به سر می برند.

هویت قاتلان بلافاصله در تحقیقات اولیه شناسایی و مشخص شد عباس صحرایی مجرم سابقه دار كه اخيرا از زندان آزاد شده بود عامل اصلی این حادثه خونبار بوده است.

فرماندهی انتظامی استان برابر هماهنگي هاي انجام شده با مرجع قضايي با انتشار تصویر عباس صحرایی عامل اصلی تیراندازی و قتلهای امروز اراک، از مردم خواسته بود هرگونه اطلاعات درباره این شخص را به سرعت در اختیار پلیس قرار دهند.

در نهایت عوامل نیروی انتظامی استان مرکزی دقایقی قبل موفق شدند قاتل فراری حادثه خونین امروز اراک را که منجر به قتل 6 نفر شده بود دستگیر کنند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار