استاندار مرکزی؛
تابناک مرکزی:دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و بازدید از مجتمع حوزوی خاتم الانبیاء حضور در کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی استان جلسه ستاد اجتماعی و فرهنگی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی مشترک با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و نشست ستاد اقتصاد مقاومتی از برنامه های سفر یک روزه وزیر کشور به استان مرکزی است.
کد خبر: ۳۵۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱ 11 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، محمود زمانی قمی استاندار مرکزی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی استانداری، گفت: رحمانی فضلی وزیر کشور فردا (23 دیماه ) به استان مرکزی سفر می کند.

زمانی قمی استاندار مرکزی اظهار کرد: حضور در کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی استان و جلسه ستاد اجتماعی و فرهنگی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی مشترک با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از برنامه های وزیر کشور و جانشین رئیس جمهور در شورای اجتماعی کشور در سفر به استان مرکزی است.

استاندار مرکزی گفت: حضور در جلسه مشترک شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداران، دهیاران و کارآفرینان روستایی استان و نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور فعالان اقتصادی و بخش خصوصی استان برگزار می شود از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر کشور به استان مرکزی است.

زمانی قمی خاطر نشان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و بازدید از مجتمع حوزوی خاتم الانبیاء نیز از برنامه های سفر وزیر کشور به استان مرکزی است .

وی بیان کرد: وزیر کشور در سفر به استان مرکزی از شرکت آلومرول نوین نیز بازدید می کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار