تابناک مرکزی: روز گذشته با اجراي طرح پاك سازي پليس در نقاط جرم خيز شهري در سطح استان ، 340 نفر سارق، مزاحمان نواميس مردم، اراذل و اوباش و ... دستگير و با تشكيل پرونده به دستگاه قضايي معرفي شدند.
کد خبر: ۳۵۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰ 05 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "سيامك قاسمي" معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين باره گفت: در ادامه طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در استان و با كارشناسي و احصاء مناطق جرم خيز ، طرح پاك سازي نقاط آلوده با بهره گيري از توان تجهيزاتي پليس به مرحله اجرا گذاشته شد.

وي افزود: در اين طرح برخورد قاطع با سارقان، قاچاقچيان و توزيع كنندگان مواد مخدر، مزاحمان نواميس مردم، اراذل و اوباش و ... در دستور كار قرار گرفت.

قاسمي يادآور شد: در اين طرح تعداد 340 نفر به علت جرايم ارتكاب جرايم مختلف دستگير ، 58 مورد انواع سرقت كشف و تعداد 163 دستگاه وسيله نقليه توقيف و 755 مورد نيز اعمال قانون شدند.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مركزي در ادامه از دستگيري 258 توزيع كننده مواد مخدر، 47 نفر سارق، و تعداد 9 نفر از مزاحمان نواميس، اراذل و اوباش و ... در اين عمليات خبر داد.

اين مقام انتظامي در پايان از شهروندان خواست با تعامل هر چه بيشتر با پليس و اعلام گزارش هاي موارد مشكوك از طريق تلفن 110 در افزايش امنيت اجتماعي جامعه خود نقشي اثربخش و تاثيرگذار داشته باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار