تابناک مرکزی: دادستان کل کشور گفت: مطالبه جدی ما از دولت ساماندهی فضای مجازی و جلوگیری از آسیب‌های این فضا است.
کد خبر: ۳۵۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰ 03 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از مشرق، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری به همراه معاونین خود و تعدادی از مسئولان قضایی شامگاه سه‌شنبه با آیت الله العظمی مکارم شیرازی در بیت این مرجع تقلید دیدار کرد.

دادستان کل کشور در این دیدار اظهار داشت: افزایش کشفیات ما در مواد مخدر نشان از سخت‌گیری و تلاش مضاعف در این زمینه توسط نیروهای نظامی و امنیتی دارد.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای در مجلس به دنبال آن هستند مجازات اعدام در خوص جرایم مواد مخدر را بردارند، گفت: گرچه قانون مجازات‌های مواد مخدر باید اصلاح شود اما برداشتن این حکم نیاز به بررسی‌هایی دارد.

دادستان کل کشور به شبیخون فرهنگی دشمن پرداخت و افزود: فضای مجازی امروز از مسائل بزرگی است که دشمن از این طریق ضربه‌هایی به کشور وارد می‌سازد.

وی با بیان اینکه در خصوص تهاجم فرهنگی و فضای مجازی اهتمام جدی تا کنون صورت نگرفته است، عنوان کرد:‌ همان گونه که برای حوادث و بلایای طبیعی ستاد بحران تشکیل می‌شود برای جلوگیری از آسیب‌های فضای مجازی هم باید ستاد بحران تشکیل شود.

حجت الاسلام منتظری تصریح کرد: مطالبه جدی ما از دولت ساماندهی فضای مجازی است، گفت: شبکه ملی باید ایجاد شود تا جلوی آسیب‌ها گرفته شود.

وی افزود: یکی از آسیب‌های فضای مجازی در کشور افزایش طلاق بین جوانان است و پرونده‌های وحشتناکی در این خصوص وجود دارد که کیان خانواده آسیب دیده است.

دادستان کل کشور با بیان اینکه دشمن اعتقادات مردم را نشانه می‌گیرد، ابراز داشت: مقابله و پیشگیری تنها توسط قوه قضائیه میسر نیست و نیاز به اقدامات زیر بنایی دارد.

وی از نفوذ دشمن در حوزه‌های علمیه خبر داد و گفت: هدف دشمن ضربه به اساس نظام و رهبری است و معتقدیم دشمن پروژه‌ای را در این خصوص و از قم آغاز کرده که نشر فایل صوتی قائم مقام معزول رهبری و مصاحبه‌ای که برخی در قم با رسانه‌های بیگانه انجام می‌دهند نمونه از آن است که دستگاه قضا پی‌گیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار