تابناک مرکزی: در حکمی از سوی وزیر کشور سید احمد سجادی به عنوان فرماندار سرزمین علم و اندیشه، شهرستان فراهان منصوب شد.
کد خبر: ۳۵۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲ 03 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، در ادامه تغییرات در حوزه فرمانداران استان مرکزی که پیش‌بینی هم می‌شد، سید احمد سجادی جایگزین فائض‌پور شد تا این استان شاهد تغییری دیگر در سطح مدیران ارشد شهرستانی و فرمانداران باشد.

سیداحمدسجادی در یکم مهرماه 1393 به عنوان فرماندار شهرستان محلات معرفی شد که در آذرماه امسال به سبب انچه که به گفته برخی مخالفت نماینده شهرستان با او یاد می‌شد از این سمت کنار رفته و جای خود را به علی زینی‌وند داد.

سجادی، پس از خداحافظی از فرمانداری محلات و چند روز بعد از مراسم تکریم و معارفه فرماندار سابق و جدید محلات، به عنوان سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی منصوب شد.

سید احمد سجادی کارشناس ارشد رشته کشاورزی است، فرماندار شهری شد که کشاورزی از جمله فعالیت‌های اصلی مردم در این شهرستان به حساب می آید، با توجه به میزان سابقه اجرایی و تحصیلات آکادمیک وی، امید بهبود وضع این شهر را می دهد.

وی از نیروهای رسمی و با سابقه وزارت کشور و استانداری مرکزی بوده که در کارنامه عملکرد وی سوابقی مانند فعالیت در جهاد کشاورزی، معاونت اقتصادی دفتر اقتصادی استانداری مرکزی و دفتر ترویج کشاورزی استانداری به چشم می خورد.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مراسم تودیع سعید فائض‌پور و معارفه سیداحمد سجادی پنج‌شنبه 16دی‌ماه با حضور معاون سیاسی استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی شهرستان فراهان برگزار می شود.

به گزارش تسنیم، خبرهایی از فعالیت فائض‌پور در استان محل تولد خود به گوش می‌رسد تا در استان اصفهان مشغول به خدمت دیگری شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار