تابناک مرکزی: جانشين فرماندهي انتظامي استان از دستگيري هفت نفر به اتهام تصرف غيرمجاز 50 هزار متر مربع زميني دولتي در اراک خبر داد.
کد خبر: ۳۵۳۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹ 01 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی سرهنگ "يوسف سپهوند" در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: به دنبال دريافت اطلاعات مردمي مبني بر وقوع يک مورد زمين خواري در شهرستان اراک، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي استان قرار گرفت و با همکاري اداره کل منابع طبيعي و نيز دستگاه قضائي يک تيم عملياتي به منطقه اعزام و صحت خبر را تحت پيگيري قرار دادند.

وي ادامه داد: با توجه به اظهارات متهمان مبني بر مالکيت و نيز در محدوده منابع طبيعي نبودن زمين هاي مذکور، با کارشناسي اراضي منطقه از سوي عوامل اداره منابع طبيعي، صحت خبر تأييد و با دستور قضايي، نسبت به رفع تصرف از زمين مورد نظر اقدام شد .

جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزي با اشاره به آزادسازي 50 هزار متر مربع زمين از دست زمين خواران تصريح کرد: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش ريالي اين زمين ها در حدود 50 ميليارد ريال برآورد شده است.

سرهنگ سپهوند يادآور شد: تاکنون هفت متهم در ارتباط با اين پرونده دستگير و به مراجع قضائي معرفي شده اند.

اين مقام انتظامي در پايان افزود: مبارزه با پديده زمين خواري همواره در دستور كار پليس بوده و ماموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي به صورت ويژه هرگونه تغييرات و اقداماتي را که مظنون به زمين خواري باشد به مرجع قضائي منعکس کرده و با هماهنگي مقام قضايي در اسرع وقت نسبت به تصرف اراضي ملي اقدام خواهند کرد .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار