تابناک مرکزی: کيف قاپ حرفه اي بعد از دستگيري در عمليات كارآگاهان پليس آگاهي استان به 20 فقره كيف قاپي در اراك در هنگام مرخصي از زندان با همدستي يكي از دوستانش اعتراف كرد.
کد خبر: ۳۵۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰ 01 January 2017

سرهنگ" سيد نورالدين حسيني" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: مأموران قرارگاه مبارزه با سرقت پليس آگاهي در راستاي مبارزه و برخورد قاطع با انواع سرقت ها و با توجه به وقوع چند فقره سرقت کيف قاپي در شهرستان اراک، تلاش وسيع و گسترده اي را براي شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان آغاز کردند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: سرانجام با انجام تحقيقات ميداني هدفمند و تجزيه و تحليل اخبار و اطلاعات، کارآگاهان پليس موفق شدند سارق مورد نظر را که در حال گذراندن دوره محکوميت خود در ندامتگاه مرکزي اراک بود، شناسايي و دستگير کنند.

رئيس پليس آگاهي استان مرکزي اظهار داشت: متهم در تحقيقات و مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده به ارتکاب 20 فقره کيف قاپي در شهرستان اراک اعتراف و بيان کرد که در هنگام مرخصي از زندان خود، از فرصت پيش آمده سوء استفاده و با همدستي ديگر دوستش، اقدام به کيف قاپي از شهروندان مي‌کرده است.

حسيني با اشاره به دستگيري همدست سارق مذکور در بستر ديگر عمليات ضربتي پليس، يادآور شد: متهمان دستگير شده، پس از تشکيل پرونده، براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي معرفي شدند.

وي در پايان با قدرداني از مشارکت هدفمند و مؤثر شهروندان با پليس در انجام ماموريت هاي مختلف، از آنان خواست تا همواره هشدارهاي راهبردي پليس را در راستاي پيشگيري از وقوع سرقت‌هاي گوناگون و محدود شدن دايره فعاليت سارقان مورد توجه و استفاده قرار دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار