تابناک مرکزی: فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: نشست بصیرتی با حضور عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷ 31 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، محمدرضا رضایی با اشاره به اهمیت نهم دی و ایام بصیرت و ضرورت بصیرت افزایی برای مقابله با فتنه‌ها اظهار داشت: 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و در این مردم مومن و همیشه در صحنه ایران اسلامی برای تجدید میثاق با ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری به صحنه آمدند.

هدف فتنه 88 براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با درایت رهبر معظم انقلاب نقشه آنها خنثی شد چرا که فتنه 88 برآمده از اراده دشمنان ملت و با هدایت مستقیم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا وانگلیس و نقش‌آفرینی عناصر خودفروخته داخلی بود.

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: نهم دی نقطه عطفی در تاریخ نظام و انقلاب است؛ در این روز مردم ما از هر قشر و قومیت و مذهب با شعار اسلام به میدان آمده و در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی، شکوه وحدت و یکپارچگی خود را به نمایش درآوردند.

رضایی با بیان این که در حماسه نهم دی ماه 88، ملت ایران در پرتو بصیرت با پیروی از فرمان رهبر خویش، پیروزی جبهه حق علیه باطل را رقم زدند، تصریح کرد: در حماسه نهم دی تجدید حیات انقلاب اسلامی را نظاره‌گر بودیم و رخ‌نمایی بصیرت مردم در این روز موجب شده که تعظیم این روز به منزله تعظیم شعایر دینی باشد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به حماسه نهم دی گفت: نهم دی حماسه‌ای جاوید است که در آن ملت شریف ایران خروشیدند و با بصیرت در راه تحقق اهداف نظام اسلامی اموج فتنه را با تأسی از سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) در هم شکستند و کشتی انقلاب را با حرکت خودشان به ساحل امن رهنمون ساختند.

رضایی افزود: 9 دی فرصتی است تا بتوانیم این ابعاد را برای ملت و نسل جوان بازخوانی کنیم تا عبرتی برای آینده باشد تا دشمن نتواند با ایجاد تفرقه و اختلاف نقشه های خود را عملی کند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به اینکه جنگ آینده جنگ اخلاقی و سیاسی است، اظهار کرد: جنگ نسل جدید ما جنگی فرهنگی است و بیش از اینکه ناوها و هواپیماهای جنگی مورد اهمیت قرار گیرد روحیه مردم نقش اصلی و کلیدی خواهد داشت.

رضایی افزود: به منظور بصیرت افزایی و آشنایی بیشتر مردم به ویژه نخبگان جامعه، نشست بصیرتی با همت و تلاش بسیج مهندسین اراک عصر روز یکشنبه 12دی ماه در کانون بسیج این شهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: براساس هماهنگی به عمل آمد "محمدحسین صفارهرندی" وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این نشست به عنوان میهمان اصلی به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
چرا دایم از جنگ و جنگ های آینده سخن می گویید حرف دیگر بلد نیستید
این را بدانید ما از هر جنگی متنفررررریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار