تابناک مرکزی: فرمانده انتظامي دليجان از کشف 94 ميليارد ريال انواع کالاي قاچاق در 9 ماهه نخست امسال در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵ 31 December 2016

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علي هاشمي "در جمع خبرنگاران دليجان با اشاره به اينکه خبرنگاران چشم بيدار و گوش شنواي مردم در جامعه به شمار مي‌روند گفت: انعکاس به موقع و صحيح از اقدامات امنيتي پليس باعث افزايش احساس امنيت در جامعه مي‌شود.

وي با تقدير از همراهي و مشارکت همه جانبه مردم با پليس در اجراي طرح‌هاي مختلف انتظامي اضافه کرد: مجموعه انتظامي شهرستان با اقتدار و اشرافيت کامل در حوزه امنيت اجتماعي که با مشارکت خوب شهروندان حاصل شده موفق به افزايش رضايت مندي عمومي در خدمت رساني به عموم مردم شده است که ميزان رشد 167 درصدي تماس‌هاي مردمي با سامانه 197 در خصوص تقدير و تشکر از عملکرد کارکنان اين شهرستان مبين اين موضوع است.

اين مقام انتظامي بيان داشت: در نه ماهه نخست امسال ماموران انتظامي اين شهرستان با اجراي 84 طرح پاک‌سازي موفق به دستگيري بيش از 192 نفر توزيع کننده مواد مخدر و 116 نفر معتاد شدند که اين اقدامات رشد 53 درصدي کشف مواد مخدر را نيز در دليجان به همراه دارد.

سرهنگ " هاشمي " در ادامه بابيان اينکه از ابتداي سال جاري تاکنون 94 ميليارد ريال کالاي قاچاق از 78 محموله توقيفي در شهرستان کشف شده است تصريح کرد: برنامه ريزي پليس شهرستان در سال "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" مبارزه قاطع با هر گونه ايجاد خلل در نظم اقتصادي است كه اين رويكرد برابر با قانون و نوع ماموريت هاي نيروي انتظامي با جديت تداوم خواهد يافت.

وي از کاهش پنج درصدي سرقت در دليجان خبر داد و خاطر نشان کرد: امسال بيش از چهار هزار و 300 تماس مردمي با مرکز 110 اين شهرستان گرفته شده است که بيش از 90 درصد آن عملياتي و در مابقي آن مخاطبان با توجه به نوع درخواست از پليس، مورد ارشاد و راهنمايي قرار گرفته اند.

فرمانده انتظامي شهرستان دليجان با اشاره به نقش آموزش در راستاي ارتقاء فرهنگ ترافيک در جامعه اظهار داشت: کاهش 43 درصدي تصادفات فوتي در نه ماهه اول امسال از اقدامت خوب پليس در اين شهرستان به شمار مي‌رود.

سرهنگ "علي هاشمي"در پايان با قدرداني از تعامل خوب رسانه ها با پليس افزود: ارتقاء امنيت پايدار با انعکاس اخبار صحيح و امانت داري خبرنگاران ثبات خواهد يافت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار