نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در خانه ملت:
تابناک مرکزی: نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در خانه ملت گفت: حماسه بی‌نظیر نهم دی ماه متعلق به یک گروه و قشر خاص نبود، بلکه تبلور اراده یک ملت در دفاع از ارزش‌ها و نشانه غیرت دینی در مقابل توهین‌کنندگان به مقدسات بود.
کد خبر: ۳۵۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶ 29 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از فارس، سید مهدی مقدسی امشب در همایش بصیرت و میثاق امت با ولایت با اشاره به اینکه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی اتحاد و همبستگی مردم و پایبندی به ارزش‌های دینی است، اظهار کرد: نهم دی ماه سالروز دفاع مجدد در مقابل توطئه‌گران و میثاق ارزشمند و تاریخی مردم شریف کشورمان با ولایت و رهبری بود.

وی افزود: حضور مردم در تمامی صحنه‌ها برای حفظ ارزش‌ها و پشتیبانی از ولی فقیه در خنثی کردن توطئه‌ها و فتنه‌ها بسیار مهم و تأثیرگذار است، زیرا محور تمامی امور رهبری است، در همین زمینه می‌توان گفت حرکت مردم حول این محور توانست توطئه‌های دشمنان را در فتنه 88 خنثی کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نهم دی ماه حضور خودجوش مردم و ثبت جلوه‌های زیبا از قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی ایران در مقابل فتنه‌گران بود، یادآور شد: نهم دی ماه جلوه زیبای اتحاد و همبستگی اقشار مختلف مردم در دفاع همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

مقدسی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی ارزشمند است که ارزش آن را کشورهای دیگر به ویژه کشورهای مسلمان بیشتر درک کرده‌اند، خاطر نشان کرد: این در حالی است که آرامش و امنیت موجود در کنار اقتدار و راهبری‌های حکیمانه و بصیرت مقام معظم رهبری به وجود آمده و تاکنون به دشمنان اجازه هیچ کاری را نداده است.

وی ادامه داد: در 9 دی ماه مردم از هر نوع قشری با رهبر معظم انقلاب میثاق بستند و با معرفت، شناخت و آگاهی پا به عرصه گذاشتند، باید تلاش کنیم این اتحاد و انسجام در جامعه همچنان تداوم داشته و حفظ شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تضارب آرا در داخل نظام قابل احترام است، اما این تضارب آرا نباید به اتحاد مردم و منافع ملی کشور ضربه وارد کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار