عبدالرحیم علیپور رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی در سالروز حماسه 9 دی؛
تابناک مرکزی: علیپور با بیان اینکه اگر عده ای با افزایش آگاهی مردم و روشنگری مخالف هستند به این دلیل است که نمی توانند با عوام فریبی و روش های نخ نما شده مصادر امور را به دست بگیرند گفت: وقتی به برجام که خسارت محض برای ملت ایران بوده است و اخیرا نیز وزیر امور خارجه اذعان کرده است که گول و فریب خورده است انتقاد می کنیم تندرو و افراطی تلقی می شویم در حالی که مسئولان ارشد استان یک پاسخ هم در برابر انتقادهای اصولی صورت گرفته ارائه نکرده اند و تنها پیام داده اند بگویید فلانی کمتر انتقاد کند.
کد خبر: ۳۵۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ 29 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عبدالرحیم علیپور رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی در  سالروز حماسه مردمی و باشکوه نهم دی ماه در مسجد جامع فرمیهن با پرداخت به موضوع نفوذ و تلاش این افراد بر اساس آموزش های دیده شده برای ضربه زدن به نظام  اسلامی ایران گفت: افراد نفوذی که خود دشمن هستند بر اساس آموزش هایی که از طریق ایادی کفر و استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی ایران دریافت می کنند با حرکت در مسیر جلب اعتماد و فراهم کردن بستر برنامه های از پیش تعیین شده خود را برای ضربه زدن به نقلاب اسلامی ایران اجرایی می کنند.

علیپور علت سکوت برخی افراد در خصوص وقایع و اتفاقات سال 88 و فتنه رخ داده و تلاش برای منحرف کردن اذهان عمومی از عمق فاجعه صورت گرفته در تاریخ ایران اسلامی را هم دست بودن و نقش داشتن در فتنه 88 عنوان و بیان کرد: امروز برخی که در فتنه 88 مسئولیت داشتند و در زمین دشمن بازی کردند می گویند چرا بعد از گذشت هفت سال همچنان از فتنه و اتفاقات سال 88 سخن می گویید؟ که دلیل این حرف فرار از پاسخگویی به افکار عمومی است.

نقش نفوذی ها در فتنه سال 88 غیر قابل انکار است/ مسئولان ارشد استان مرکزی پاسخی در مقابل انتقادهای اصولی ندارند

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی با اشاره به اینکه برخی از خواص که خود با همین ساز و کار انتخاباتی بر صندلی ریاست جمهوری و  مجلس تکیه زده بودند در سال 88 از تقلب در انتخابات سخن گفتند بیان کرد: یکی از سران فتنه در سال 76 از سوی رئیس جمهور وقت برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت شد اما قبول نکرد و هشت سال بعد نیز مجدد رئیس جمهور وقت تلاش کرد وی  را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری مجاب کند که ایشان قبول نکرد.

وی ادامه داد: به یکباره و تنها چند ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 وی نامزد انتخابات می شود و در حالی که هنوز رای گیری به پایان نرسیده است خود را پیروز انتخابات معرفی می کند.

علیپور استدلال های تقلب در انتخابات سال 88 از زبان همسر یکی از سران فتنه را مایه تعجب خواند که گفته بود چون همسرم آذری زبان است پس همه آذری ها به او رای می دهند یا چون من اهل لرستان هستم تمام لرهای ایران به داماد خود رای می دهند و در غیر این صورت تقلب شده است و اظهار کرد: سفیر انگلستان در صحنه درگیری سال 88 دستگیر شد و شواهد و قرائن خود گواه این موضوع است که نفوذی ها چه نقش پر رنگی در فتنه سال 88 بازی کردند.

نقش نفوذی ها در فتنه سال 88 غیر قابل انکار است/ مسئولان ارشد استان مرکزی پاسخی در مقابل انتقادهای اصولی ندارند

وی روشنگری و بصیرت افزایی در خصوص وقایع و اتفاقات سال 88 را سبب روشن شدن اذهان عمومی و تلاش برای جلوگیری از وقوع حوادث مشابه در سال های بعد عنوان کرد و با بیان اینکه جریانی خاص برای باطل کردن انتخابات سال 88 تلاش کرد خاطر نشان ساخت: اگر امروز عده ای با افزایش آگاهی مردم و روشنگری مخالف هستند به این دلیل است که نمی توانند با عوام فریبی و روش های نخ نما شده مصادر امور را به دست بگیرند.

علیپور شعارهای ساختار شکنانه سال 88 همچون " انتخابات بهانه است ، اصل نظام نشانه است" یا " نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" را آشکار کننده هدف و نیت واقعی آشوبگران دانست و بیان کرد: رئیس دولت یازدهم حماسه نهم دیماه را حمایت از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی، امام حسین علیه السلام و ولایت خوانده است..  

رئیس ائتلاف اصولگریان استان مرکزی با بیان اینکه نفوذی ها با لباس دشمن ظاهر نمی شوند و حتی به تعبیر رهبری ممکن است در لباس مقدس روحانیت برای رسیدن به اهداف خود ظاهر شوند تصریح کرد: تقلب در انتخابات ترفند و توطئه برای کاهش مشارکت مردم در صحنه های مردمی و انتخابات و تضعیف جایگاه شورای نگهبان به عنوان ناظر بر انتخابات بود.

نقش نفوذی ها در فتنه سال 88 غیر قابل انکار است/ مسئولان ارشد استان مرکزی پاسخی در مقابل انتقادهای اصولی ندارند

علیپور با انتقاد از رفتارهای رئیس دولت یازدهم  که بر خلاف اینکه رئیس جمهور تمام آحاد مردم است اما در خصوص لغو سخنرانی به حق یا ناحق یکی از نمایندگان مجلس در مشهد مواضع شخصی و حزبی اتخاذ کرد و خود را خرج تنها یک نفر کرد گفت: یکی دیگر از نمایندگان مجلس در ابتدا تهمت هایی را به رئیس قوه قضاییه روا می دارد و بعد از آن هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تشخیص می دهد این اظهار نظرها خارج از حیطه نمایندگی بوده است و نماینده مجلس در نهایت در دانشگاه اراک اعلام میکند من از رئیس قوه قضاییه عذرخواهی میکنم که قطعا چنین رفتاری از سوی نماینده مجلس قابل قبول نیست.

 رئیس ائتلاف اصولگریان استان مرکزی با اشاره به اینکه معاون اول رئیس جمهور بعد از گذشت سه و سال و اندی از دوره دولت یازدهم بیان می کند ما خرابه ای تحویل گرفتیم و در ته چاه به سر می بردیم بیان کرد: این جملات عینا توسط استاندار مرکزی نیز با این ترکیب که "در حال آوار برداری هستیم" بیان شده است اما کارنامه مشخصی از میزان فعالیت های دولت یازدهم به مردم در طول این مدت ارائه نمی شود.

علیپور خاطر نشان ساخت: وقتی به برجام که خسارت محض برای ملت ایران بوده است و اخیرا نیز وزیر امور خارجه اذعان کرده است که گول و فریب خورده است یا کاهش سرعت علمی کشور و سایر اقدامات دولت انتقاد می کنیم تندخو و تندرو و افراطی تلقی می شویم در حالی که مسئولان ارشد استان یک پاسخ هم در برابر انتقادهای اصولی صورت گرفته ارائه نکرده اند و تنها پیام داده اند بگویید فلانی کمتر انتقاد کند.

رئیس ائتلاف اصولگریان استان مرکزی با تاکید بر اینکه مسئولان دولتی از عزا گرفتن در شب پرداخت یارانه ها صحبت می کنند خاطر نشان ساخت: در حالی پرداخت یارانه شب عزای مسئولان تلقی می شود که پرداخت حقوق های نجومی و سکوت نماینده حامی پدر نجومی بگیر خود جای سوال دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار