تابناک مرکزی: مسئول بسیج اساتید سپاه روح‌اله گفت: آشکار شدن چهره دشمنان خارجی و داخلی از دستاوردهای مهم این حماسه حضور است که بفهمیم احزاب و فرقه‌های دروغین که در کشور فعالیت می کنند راه به جایی نمی برند.
کد خبر: ۳۵۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱ 28 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خبرگزاری بسیج، محسن ذوالفقاری عصر امروز در نشست بصیرتی که به همت بسیج اساتید سپاه روح‌اله استان مرکزی با حضور جمعی از مسئولان در دانشگاه اراک برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت 9 دی گفت: در حماسه 9 دی ثابت کردیم که مردم همواره مدافع انقلاب و ارزش‌های آن هستند.

وی یکی از دستاوردهای مهم 9 دی را اثبات ولایتمداری ملت ایران دانست و گفت: اگر تصاویر و حوادث سال 88 را تا زمان 9 دی دنبال کنیم خواهیم دید اوج فتنه در اهانت به اهل بیت(ع) در روز عاشورا بود که خشم مردم را برانگیخت و نسبت به اهداف فتنه‌گران آشنا ساخت.

مسئول بسیج اساتید سپاه روح‌اله تصریح کرد: مردم در حماسه 9 دی با حضور خود نشان دادند که پای انقلاب ایستاده‌اند و از آرمان‌های آن دست نمی‌کشند.

ذوالفقاری با اشاره به عوامل موثر در شکل گیری حماسه 9 دی گفت: ایمان و اعتقاد، مقام معظم رهبری و مردمی که ثابت کردند دست از ارزش‌ها بر نمی‌دارند از کلیدی ترین عوامل در تحقق حماسه 9 دی است.

وی افزود: خوشحال هستیم که بسیاری از مسائل در تقابل‌هایی که در فتنه 88 رخ داد به مردم ما این بصیرت را داد که حماسه 9 دی به عنوان انقلاب سوم پس از انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی در تاریخ کشور خواهد ماند.

مسئول بسیج اساتید سپاه روح‌اله در پایان با اشاره به دستاوردهای حماسه 9 دی خاطرنشان کرد: آشکار شدن چهره دشمنان خارجی و داخلی از دستاوردهای مهم این حماسه حضور است که بفهمیم احزاب و فرقه‌های دروغین که در کشور فعالیت می کنند راه به جایی نمی برند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار