عبدالرحیم علیپور رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: عبدالرحیم علیپور با بیان اینکه به دلیل رعایت نشدن پیش شرط مصاحبه من با عطریاس جوابیه به این روزنامه ارسال شده است از تماس مدیر مسئول این روزنامه و ارئه پیشنهاد تعامل خبر داد و گفت: با توجه به اینکه استان مرکزی مقام دوم در خصوص اقتصاد مقاومتی را در کشور داراست این انتظار میرفت استاندار مرکزی از دست رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تقدیرنامه دریافت کند.
کد خبر: ۳۴۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸ 13 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عبدالرحیم علیپور رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی از ارسال جوابیه به دفتر روزنامه عطریاس خبر داد و گفت: پیش شرط مصاحبه من با عطریاس انعکاس صحیح و دقیق اخبار و پرهیز از سانسور و تقطیع صحبت ها بود که این امر در مصاحبه منتشر شده رعایت نشده است.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی با بیان اینکه طبق قانون مطبوعات " هرگاه در مطبوعات مطالبي،  خلاف واقع نسبت به شخص اعم از حقيقي ياحقوقي مشاهده شود،ذي نفع حق دارد پاسخ آن را ظرف يك ماه، كتبا براي همان نشريه بفرستد" ادامه داد: طبق قانون نشریه مزبور موظف است اينگونه توضيحات و پاسخ ها را در يكي از دو شماره اي كه پس از وصول پاسخ منتشر مي شود منعکس نماید.

علیپور افزود: در اولین شماره پس از دریافت جوابیه اقدامی در خصوص درج جوابیه ارسالی از سوی مسئولان روزنامه عطریاس صورت نگرفته است که این امر می تواند در شماره بعدی محقق شود.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی از تماس مدیر مسئول عطریاس با ایشان و ارائه پیشنهاد برای تعامل پرده برداشت و بیان کرد: درصورتي كه نشريه مذکور ازدرج جوابیه امتناع ورزد يا پاسخ را منتشر نکند برای آشکار شدن حقیقت از طریق مراجع قانونی اقدام می کنم.

علیپور در ادامه سخنان خود به سفر رئیس و اعضا کمیسیون صنایع و معادن مجلس به استان مرکزی اشاره کرد و با تشکر از تمامی افرادی که این فرصت گرانبها را برای استان بوجود آوردند خاطرنشان کرد: بر اساس گفته استاندار مرکزی که این استان مقام دوم اقتصاد مقاومتی را در سطح کشور به دست آورده است این انتظار میرفت استاندار مرکزی از دست رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تقدیرنامه دریافت کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار