رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی در بازدید از تسنیم:
تابناک مرکزی: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه مدیریت ارشد استان مرکزی در انتخابات دخالت می‌کرد، گفت: مسئولان دولتی به‌جای دخالت در انتخابات آینده مجری قانون باید باشند.
کد خبر: ۳۳۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹ 28 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خبرگزاری تسنیم، سیدباقر تقوی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی در بازدید از خبرگزاری تسنیم در اراک بر برقراری ارتباط مستمر و افزایش تعامل این خبرگزاری با مجموعه هیئت نظارت بر انتخابات استان تأکید کرد و اظهار داشت: ارائه دستاوردها در بخش اقدامات این هیئت به‌منظور آگاهی‌بخشی به مردم در زمینه‌های مربوط به حیطه فعالیت آن نیاز به همکاری این رسانه دارد.

سیدباقر تقوی در این بازدید با اشاره به ضرورت دخالت نکردن مسئولان دولتی در روند انتخابات اظهار داشت: مسئولان و مدیران دولتی حق دخالت و یا تبلیغات به‌سود یا ضرر فرد یا جریانی را در طول انتخابات ندارند که امیدواریم مسئولان اجرایی در استان به‌جای دخالت در انتخابات در راستای اجرای هرچه بهتر قانون و فعالیت قانونی کوشش کنند.

وی افزود: در جریان انتخابات گذشته مدیریت ارشد استان مرکزی در انتخابات دخالت می‌کرد که مصادیقی از دخالت وی در روند انتخابات وجود دارد که تذکر لازم در این باره داده شد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی خاطرنشان کرد: امیدواریم در جریان انتخابات پیش رو که به هرشکل شاهد حضور رئیس جمهور فعلی در عرصه انتخابات خواهیم بود، مدیریت ارشد استان و مسئولان اجرایی استان از هرگونه دخالت در روند اجرای انتخابات خودداری کرده و خود مجری و مسئول اجرای درست قوانین باشند.

تقوی با اشاره به فعالیت شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان در کشور مسئولیت دروازه‌بانی و مراقبت از نظام را در جلوگیری ورود افراد ناشایست و بدون صلاحیت دارد که به‌تبع این افراد که شورا را مانعی برای نفوذ در نظام می‌بینند سعی در تخریب این رکن مهم و اساسی انقلاب اسلامی که از ابتدای انقلاب تاکنون به‌خوبی و با موفقیت درمسیر اجرای وظایف گام برداشته، می‌کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
حکم استانداری که مسوول اجرا ی انتخابات است ونیایستی جانبداری کسی را کند چیست؟لطفا مستندات را در اختیار قوه قضاییه بگذارید.تا با ایشان برخورد شود..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار