عذرخواهی سیاسی یا دلسوزانه؛
تابناک: روز گذشته استاندار مرکزی در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان مرکزی به مشکلات بهداشتی و مسئله درمان در استان پرداخت.
کد خبر: ۳۲۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 15 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از فارس، مشکلات کشور و به خصوص استان مرکزی در تمامی عرصه‌ها به خصوص اشتغال، بیکاری، تولید، کشاورزی، آب، صنعت آنچنان فراگیر است که استاندار مرکزی با این وقت کم باقی‌مانده از دولت باید هرچه سریع‌تر درباره نقاط ضعف و مشکلات گزارش‌هایی از تمامی دستگاه‌های اجرایی تهیه و به صورت دوره‌ای به خاطر کم‌کاری و مشکلات به وجود آمده از مردم عذرخواهی کند.

از نگاه دیگر اینکه آیا با عذرخواهی مشکلات مردم حل می‌شود و یا پایان می‌پذیرد، این سوالی است که ذهن همگان را به خود درگیر کرده است.

البته گزارش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی اراک و بیان نقاط ضعف این نهاد در این جلسه در حالی شکل گرفت که شکرالله حسن‌بیگی معاون سیاسی، امنیتی استاندار بر اساس خبر تابناک از حسن طاهراحمدی و دانشگاه علوم پزشکی دفاع و ابراز رضایت می‌کند و در قسمتی از این خبر آمده است؛ «شکرالله حسن بیگی با بیان اینکه وقتی به ناچار در ساعت 2 بامداد عازم بیمارستان شدم شاهد رسیدگی مناسب پرسنل بیمارستانی بودم، واقعیت این است که رفع بسیاری از مشکلات بهداشت و درمان نیاز به تامین بودجه دارد و اصحاب رسانه و صدا و سیما باید به گونه‌ای مطالب را منعکس کنند که به جامعه شوک وارد نشود»، همچنین مردم و نهادها نیز به عملکرد خوب حسن طاهر‌احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک صحه گذاشتند.

در رابطه با جلسه روز گذشته و عذرخواهی استاندار از مردم با عبدالرحیم علیپور رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی به گفت‌وگو نشستیم که در ادامه می‌خوانید.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی گفت: استاندار مرکزی در برنامه‌ و نمایشی زیبا در جلسه صیانت از حقوق شهروندی که روز گذشته ترتیب داده بود بابت مشکلات درمانی از مردم عذرخواهی می‌کند، این در حالی است که شایعه و زمزمه تغییر مدیریتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک که یکی از مدیران اصلاح‌طلب و لایق و کارآمد استان است به گفته برخی‌ها که می‌گویند به سمت نماینده اصولگرا گرایش دارد، به گوش می‌رسید، اما به دلیل کارنامه خوب وی بهانه‌ای برای تغییر یافت نمی‌شد.

عبدالرحیم علیپور اظهار کرد: اینکه استاندار با چه نیتی از مردم عذرخواهی کرده است بسیار مهم و قابل تأمل و تعمق است، اگر این عذرخواهی سیاسی، به خاطر تغییر مدیریت رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک است و برای راضی کردن مردم و نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی است یک بحث دارد و اگر هم به خاطر اهمال‌کاری‌ها و عملکرد تیم دولت است که مبحثی دیگر را می‌طلبد.

وی ادامه داد: حرکت دیروز استاندار مرکزی در مبحث اول را می‌توان این‌طور گمانه زد: استاندار بارها و بارها مدیران خوب و بومی استان را به بهانه‌های مختلف تغییر داده و مدیرانی ناآشنا و ناتوان‌تر از مدیران قبلی به کار گمارده است، البته این بار شاید به دلیل نگاه نظارتی نمایندگان مردم استان در مجلس کمی کار سخت‌تر شده که از این روش استفاده کرده است.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی بیان کرد: اما مبحث دوم که نویسنده فکر می‌کند این عذرخواهی واقعی و به خاطر کم‌کاری دستگاه مربوطه و برای مردم بوده موضوعات و حواشی را ایجاد می‌کند که خودش شاهنامه هفت منی می‌شود با چندین مجلد.

علیپور افزود: در مور عذرخواهی نماینده ارشد استان از جنبه مردمی و دلسوزانه باید گفت؛ آقای استاندار اگر به خاطر مردم و کم‌کاری دستگاه‌‌های استان و کشور بخواهد به طور واقع و دلسوزانه عذرخواهی کند اگر تا پایان دولت یازدهم هم دست از کار بکشد و تنها به عذرخواهی از عملکرد نامطلوب بپردازد باز هم وقت کم می‌آورد.

وی تاکید کرد: استاندار باید در وهله اول هر روز از مردم به خاطر همین مسائل درمانی که گناهش را به گردن رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک می‌اندازند، عذرخواهی کند، چرا که بیمارستان با قدمت 60 ساله را تنها اعتبارات می‌تواند پاسخگو باشد که جذب اعتبارات این‌چنینی به کمک خود وی امکان‌پذیر می‌شود که تا به حال مردم چیزی ندیدند و این خود رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بود که تلاش بسیاری برای ساخت و تکمیل این بیمارستان کرد.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی تصریح کرد: استاندار باید برای اینکه بعد از 3 سال و نیم دولت نه تنها نتوانسته اشتغال ایجاد کند بلکه با رکودی که در کشور حاکم کرده به جمع بیکاران افزوده است از مردم عذرخواهی کند.

علیپور گفت: استاندار مرکزی به خاطر آلودگی هوا که منشا آن را همگان ایرالکو می‌دانند و تا به حال برای رفع آن هیچ اقدامی نکرده است، عذرخواهی کند.

وی اظهار کرد: استاندار مرکزی به خاطر آلودگی هوا که نه تنها تغییری در بهبود آن نشده بلکه بر تعداد روزهای آلوده در این سال اضافه شده، باید از مردم عذرخواهی کند.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی ادامه داد: استاندار مرکزی به خاطر آلودگی هوا از سوی شرکت‌های آلاینده به خصوص ایرالکو که به کارخانه تولید بیمار آن هم از نوع بیماران سرطانی، ریوی و بیماری‌های خاص دیگر در اراک تبدیل شده، باید از مردم عذرخواهی کند.

علیپور بیان کرد: استاندار مرکزی به خاطر اعمال سیاست‌های اقتصادی غلط در دولت یازدهم که باعث تعظیلی بسیاری از کارخانه‌ها شده و کارگران آن بیکار شده‌اند، باید از مردم عذرخواهی کند.

وی افزود: استاندار مرکزی به خاطر تغییر مدیران شایسته بومی از جمله معاون عمرانی سابق که فردی دلسوز، کارآشنا، متعصب به استان بود به بهانه آنکه اگر این مدیر جدید که فردی غیر بومی بود بیاید چنین می‌شود و چنان، اما هیچ اتفاقی در استان نیفتاد که نیفتاد، باید از مردم عذرخواهی کند.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی تصریح کرد: استاندار مرکزی به خاطر خلف وعده رئیس جمهور که قول داده بود ظرف 100 روز همه چیز را درست می‌کند و معیشت مردم را بهبود ‌می‌بخشد، باید از مردم عذرخواهی کند، باید در این مورد صدها بار عذرخواهی کند، چرا که نه تنها وضع معیشت مردم را بهتر نکرد که بدتر هم کرده است.

علیپور گفت: استاندار مرکزی باید از مردم به خاطر برجام و وعده‌های توخالی که هیچ یک به انجام نرسید از مردم عذرخواهی کند و صد البته بیشتر عذرخواهی کند که مردم و کشور را 3 و نیم سال در خواب و خیال و رویای بی‌نتیجه برجام غیر قابل انجام در حالت سکون قرار داد و کشور را به عقب برد.

وی اظهار کرد: استاندار مرکزی باید به خاطر فساد مالی در دولت یازدهم از مردمی که به سختی زندگی می‌کنند و چند نفر به راحتی می‌توانند 8 هزار میلیارد تومان را به جیب بزنند عذرخواهی کند.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی ادامه داد: استاندار مرکزی باید از مردم به خاطر اینکه دولت هیچ عکس‌العملی نسبت به این فساد مالی انجام نمی‌دهد و حتی از مردم عذرخواهی هم نمی‌کند، عذرخواهی کند.

وی بیان کرد: استاندار مرکزی باید از مردم به خاطر وارد کردن آسان خودروهای پورشه، بنز ب‌ام‌و و خودروهایی که هر کدام پول چند آپارتمان برای مردم می‌شود و سرمایه‌داران سوار بر آنها به مستضعفانی که برای نان شب خود لنگ هستند، فخر می‌فروشند، عذرخواهی کند.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی افزود: استاندار مرکزی باید از مردم به خاطر وارد کردن آسان خودرو برای سرمایه‌داران که هیچ دغدغه‌ای جز خوش‌گذرانی ندارند در مقابل بیماران سرطانی که دارو ندارند و وارد کردن داروهای سرطانی و بیماران خاص غیر ممکن و یا بسیار سخت است، عذرخواهی کند.

علیپور تصریح کرد: استاندار مرکزی باید از مردم به خاطر ناتوانی در جلوگیری از ورود کالای قاچاق و زمین خوردن تولیدکننده داخلی عذرخواهی کند.

وی گفت: استاندار مرکزی باید از مردم به خاطر حقوق‌های نجومی که در استان ما نیز بسیار دیده می‌شود در مقابل بیکاران، مستضعفان و کسانی که از زمان پرداخت حقوق‌های آنها ماه‌ها می‌گذرد و شکم زن و بچه‌هایشان گرسنه است، عذرخواهی کند.

علیپور اظهار کرد: استاندار مرکزی باید از مردم به خاطر بی‌توجهی دولت و دستگاه‌های اجرایی نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری در باره اقتصاد مقاومتی که حدود 8 ماه از آن می‌گذرد و تنها به تشکیل جلسه و سخنرانی ختم شده است، عذرخواهی کند.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی خاطرنشان کرد: استاندار مرکزی باید از مردم به خاطر بسیاری از امور دیگر عذرخواهی کند.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
سلام والله ما که متوجه نشدم که این اقای استانداردراین سه سال ونیم چیکارکرده تو این استان.هیچ کس هم پیگیرنیست.
حسینی ازاراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
عذرخواهی صرفا سیاسی بوده.هدف زدن دکترطاهراحمدی است ولاغیر.
شیخی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
بد جور نماینده عالی دولت خودزنی کرد!!!
این دولت یکی از کارهایی که کرده و مدام تبلیعش را می کند بحث بهداشت و سلامت است. حالا کی به آقای استاندار خط داده که پنبه خدمات سلامت که شعار اصلی دولت را بزنه خیلی عجیبه!!!
چشم اصلاح طلبان روشن با این سوتی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار