مدیر کل دفتر امور بانوان استان مرکزی؛
تابناک: زهرا فرجی گفت: با توجه به پایین بودن شاخص های سلامت زنان در استان، مقرر شد فاز اول طرح تهیه شناسنامه سلامت استان با هماهنگی دستگاه های اجرایی مرتبط در ارتباط با زنان شاغل استان به منظور ارتقاء شاخص های سلامت زنان در استان تهیه می شود.
کد خبر: ۳۲۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵ 06 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، زهرا فرجی مدیر کل دفتر امور بانوان استان مرکزی در پنجمین کارگروه زنان و خانواده با اشاره به دو دستور کار توانمد سازی زنان سرپرست خانوار و همچنین تهیه شناسنامه سلامت زنان استان اظهار داشت: دستور کار اول با محوریت کسب و کار بود که توسط شرکت پیام پارسیان تببین و زوایای آن تشریح شد.

مدیر کل دفتر امور بانوان استان مرکزی ادامه داد: در نهایت مقرر شد با توجه به این که طرح در بهزیستی استان تهران در حال اجرا است تیمی متشکل از دستگاه های اجرایی مربوطه از این طرح بازدید کنند و ضمن لحاظ کردن نقاط قوت و ضعف آن نسبت به بومی سازی آن در سطح استان مرکزی با حمایت دستگاه های اجرایی برای حمایت از زنان سرپرست خانوار که قرار است تحت پوشش آموزش این طرح قرار بگیرند در سطح استان اجرایی و عملی شود.

فرجی نسبت به زمان اجرای طرح افزود: ما سعی می کنیم در یک ماه آینده این بازدید را انجام دهیم و تیم اول که یک گروه 15 نفره است را با ترکیب از دستگاه های مختلف حمایتی نهایتا تا 2 آینده تشکیل دهیم.

مدیر کل دفتر امور بانوان استان مرکزی به دستور کار تهیه شناسنامه سلامت زنان استان پرداخت و افزود: با توجه به پایین بودن شاخص های سلامت زنان در استان، مقرر شد فاز اول طرح تهیه شناسنامه سلامت استان با هماهنگی دستگاه های اجرایی مرتبط در ارتباط با زنان شاغل استان تهیه می شود.

فرجی ادامه داد: این طرح قرار است در دو سطح بررسی شاخص های سلامتی زنان شاغلین دستگاه ها اجرایی مطرح شود و در پایگاه های سلامتی که توسط مراکز بهداشت در سطح استان مستقر هستند پایش و ارزیابی شود و تحت معاینات و آزمایشات مختلف قرار بگیرند و در نهایت منجر به ارتقاء شاخص های سلامت زنان در استان شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار