استاندار مرکزی؛
تابناک: استاندار مرکزی اصل 44 را مشکل اصلی شرکت صنعتی هپکو دانست و بیان کرد که مجوز ورود 120 میلیون یورو را برای شرکت هپکو گرفته است.
کد خبر: ۳۲۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 02 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمود زمانی قمی استاندار مرکزی پیش ازظهر امروز در دیدار با صادق خرازی موسس حزب ندای ایرانیان اظهار داشت: تعداد 15بار درباره شرکت هپکو با وزیر صنعت و معدن صحبت کردم این شرکت را بر اساس اصل 44 نابود کردند و انداختند ته چاه اما می خواهیم طناب بیندازیم و آن را در بیاوریم.

وی افزود: هپکو واگذار شد به بخش خصوصی رمز حیات این شرکت کار داشتن است، این ها(شرکت هپکو) یک قرار دادی داشتند با سازمان همیاری شهرها و این قرار داد با تاخیر چند باره شرکت هپکو مورد نارضایتی شد اما 2 ماه است معاون وزیر کشور را به دادگاه معرفی کردند که چرا شما اصرار دارید بر تداوم این قرار داد.

استاندار مرکزی با اشاره به تلاش‌های انجام شده در راستای احیای شرکت هپکو گفت: خیلی تلاش کردم این قرارداد باقی بماند اما نشد!!! تا اینکه با رئیس سازمان بازرسی کل کشور، ناصرسراج ملاقات داشتم و ایشان هم به معاون خود ارجاع دادند و در نهایت مجددا از روز گذشته فشار آوردیم که این قرار داد ادامه پیدا کند.

زمانی قمی تصریح کرد: دومین کار برای هپکو انتقال پول به ایران است و در همین راستا 120 میلیون یورو را مجوز ورود گرفتیم.

وی با اشاره به سفر هیات دولت به استان مرکزی گفت: کاری که در سفر انجام دادیم این بود که وزیر راه را مجاب کردیم هزار دستگاه از دستگاه‌های شرکت هپکو را نو سازی کند که این کار برای شرکت هپکو 3 سال کار کردن برای این واحد صنعتی است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: این اقدامات حاصل 10 بار نشست ما با وزرا است و همچنین کار دیگر برای نجات هپکو انتقال سهام و تغییر سهام دار این شرکت است.

انتهای پیام/ا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار