رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی؛
تابناک: رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی گفت: دولت به جز اداره امور جاری مردم، با ضعف، سستی، تنبلی و سنگینی کامل، کار قابل توجهی که بشود روی آن مانور بدهد و اظهار خوشحالی کند انجام نداده است.
کد خبر: ۳۲۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸ 01 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عبدالرحیم علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طی سه سال گذشته وضع اقتصادی و معیشت مردم بدتر شده که بهتر نشده است، دولت قبل از توافق با 1+5 توقع مردم را آنچنان بالا برد که حتی آب خوردن مردم را هم به توافق با 1+5 گره زد.

وی تصریح کرد: دولت قبل از برجام این باور را به وجود آورد که در صورت توافق برجام همه مشکلات ایران در حوزه‌های اقتصادی، اشتغال، صنعت و بسیاری مشکلات دیگر که نخبگان، گروه‌های مختلف مردم، دلسوزان جامعه، روحانیون و احزاب و جریانات سیاسی دلسوز بر آنها تاکید می‌کردند، برطرف می‌شود، اما امروز می‌بینیم در شرایطی که ایران تمام تعهدات را انجام داده، آمریکایی‌ها هنوز اقدامی در راستای انجام تعهدات خود نکرده‌اند.

این فعال سیاسی اصولگرای استان مرکزی بیان کرد: امروز مشکل اصلی مردم اقتصاد، اشتغال، صنعت، بیکاری و کشاورزی است، سوال اینجا است، چرا در حالی که تیم اقتصادی دولت ضعیف عمل کرده، باید وزرای وزارتخانه‌هایی تغییر کند که عملکرد آنها جزو دغدغه‌های مردم نبوده و نیست، شاید تغییر به جهت انحراف از اختلاس بوده آرام کردن مردم.

علیپور ادامه داد: تیم اقتصادی دولت اعم از وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس صنعت و معدن که پیرمرد 85 ساله و توان کار کردن ندارد، در جای خود باقی مانده و وزیر آموزش و پرورش، وزارت ارشاد و ورزش و جوانان را مجبور به استعفا می‌کنند تا به خیال خودشان نخبگان، دانشگاهیان، روحانیون، احزاب و جریان سیاسی منتقد آرام شوند.

وی بیان کرد: دولت اصلاحاتی را در کابینه انجام داده که این اصلاحات نه مد نظر اصلاح‌طلبان که مدعی هستند دولت در اختیار آنها است، می‌باشد و نه مد نظر جریانات مؤمن و مذهبی و انقلابی دلسوز نظام، بنابراین این تغییرات را می‌توان تاکتیک انتخاباتی دانست.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی گفت: دولت با این اصلاحات تنها قصد داشت تغییراتی ایجاد کند، هرچند علاوه بر تیم اقتصادی، تیم فرهنگی رئیس جمهور هم عملکرد مثبتی نداشته و مقام رهبری از عملکرد آن به عنوان ولنگاری فرهنگی یاد کرده است.

علیپور با بیان اینکه بسیاری از گروه‌ها این جا به جایی را سیاسی و با هدف آرام کردن منتقدین ارزیابی می‌کنند، ادامه داد: دولت در این مدت جز اداره امور جاری مردم با یک ضعف و سستی و تنبلی و سنگینی کامل، کار قابل توجهی که بشود روی آن مانور بدهد و اظهار خوشحالی کند انجام نداده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از گزینه‌های مطرح شده از سوی رئیس جمهور پیش از این به دلیل مشکلات اقتصادی از معاونت رئیس جمهوری استعفا داد، اما امروز از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی می‌شود که اگر بنا باشد وی به عنوان وزیر معرفی شود، وزارت آموزش و پرورش خسارت محض و جبران ناپذیر دیگری را متحمل خواهد شد.

این فعال سیاسی اصولگرای استان مرکزی گفت: در حال حاضر معدل سنی دولتمردان بر اساس ارزیابی بالاترین معدل سنی است، اعضای کابینه رئیس جمهور اکثر سن بالا و صاحبان ثروت‌های هزار میلیاردی هستند که نمی‌توانند فداکارانه و جهادگرانه برای مردم کار کنند، چرا که یا تفکر جهادی ندارد، یا وضعیت جسمانی آنها به گونه‌ای است که توان کار جهادی ندارند، از این‌ها گذشته این وزرا غرق در رفاه و اشرافی‌گری هستند و درد بیش از چهار پنجم جمعیت ایران را نمی‌دانند.

علیپور گفت: بدون شک کسانی که بهترین لباس‌ها را می‌پوشند، بهترین خوراک‌ها را می‌خورند، بهترین مسافرت‌ها را می‌روند و در بهترین خانه‌ها سکونت دارند و از طرفی صدها میلیارد تومان ثروت و سرمایه داشته و کهولت سن نیز دارند، هیچ‌گاه نخواهند توانست دردی از مردم درمان کنند.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی خاطر نشان کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت از سال 58 به عنوان وزیر و معاون رئیس جمهور در کشور فعالیت داشته، و از وزرایی است که در زمان بنی‌صدر کار می‌کرده است، به راستی آیا در کشور قحط‌الرجال است که پیرمرد ناتوانی که به علت کهولت سن حتی نمی‌تواند به راحتی تکلم کند و به قول خودش هزار میلیارد تومان ثروت دارد، باید وزیر شود؟ چرا نهادی نیست که سوال کند این وزرا چگونه هزار میلیارد تومان برای خود سرمایه و ثروت جمع کرده‌اند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
سلام تشکرازبیان درد دل ما که فریادمان به جایی نمیرسد.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
دولت درد ملت رامیفهمداما درمان نمیکند.چرا؟چرا؟چرا؟
یه بسیجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
حقیقت همینه.ولی کوگوش شنوا.اقای رییس جمهوراین انتقادات را افراطی میداندوخودشان هم گفتند گوش شنوایی برای افراط گرایی ندارند.متاسفیم.
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
سلام اقا والله حرفای حقیست.مسولین توجه کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
سلام عزیزان مسول تورابخدامعدل سن راپایین بیارید.والله بااین تیم پیرمردمشگلات حل نمیشود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
کاملا درسته.زندگی مادچارمشگل شده.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار