رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی در گفت‌و‌گو با تسنیم؛
تابناک: رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی با بیان اینکه هیچ دعوت و حضوری از سوی اصولگرایان در نشست ستاد استقبال از هیئت دولت در استان مرکزی انجام نشد گفت: فرد جعل‌کننده عنوان نماینده اصولگرایان استان مرکزی سابقه توهین به شورای نگهبان را دارد.
کد خبر: ۳۱۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲ 21 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عبدالرحیم علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک با اشاره به جعل عنوان اصولگرایان در استان مرکزی در نشست ستاد استقبال از هیئت دولت در استان مرکزی اظهار داشت: فردی خود را به‌عنوان نماینده جریان اصولگرایی معرفی می‌کند که رئیس جبهه ایستادگی استان مرکزی است اما هیچ‌گونه مسئولیت، نمایندگی و اجازه‌ای از سوی اصولگرایان استان مرکزی به این شخص داده نشده تا در چنین موضوعی ورود داشته باشد، همچنین این شخص به دلیل دارا بودن رفتارهایی خارج از ضوابط اصولگرایان در جریان انتخابات اسفندماه سال گذشته از تیم اصولگرایان به صورت محترمانه کنار گذاشته شد.

وی افزود: این درحالیست که جبهه ایستادگی استان مرکزی در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی تیم اصولگرایان نقش بسیار کمرنگی داشته است، که البته از ابتدا مشاهده شد که این فرد خارج از هنجارها و چهارچوب‌های مقرر جریان اصولگرایی حرکت می‌کند و بر همین مبنا به صورت محترمانه از این فرد درخواست شد که از تیم اصولگرایان خارج شود.

همسویی طردشدگان با تندروها در تخریب علیه شورای نگهبان

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی با اشاره به مسبوق به سابقه بودن توهین فرد جعل کننده عنوان اصولگرایی در نشست ستاد استقبال از هیئت دولت در استان مرکزی گفت: در بهمن ماه سال 94 عده خاصی از رسانه‌ها که اغلب اصلاح طلب بودند به سالن پیامبراعظم(ص) استانداری مرکزی دعوت شدند و همین فرد در این مراسم بیان کرد که شورای نگهبان کاندیداها را به صورت فله‌ای رد کرده‌ است و این در صورتی بود که این فرد مجوز بیان این اظهارات را به هیچ‌وجه از سوی اصولگرایان دریافت نکرده بود و هیچ اختیاری در این زمینه از گروه اصولگرایان به ایشان داده نشده بود و این درحالیست که وی رئیس و سخنگوی ائتلاف نیز نبود، در ائتلاف حضور پررنگی نداشت و سمت معینی نداشت که به بیان این سخنان بپردازد.

علیپور ادامه داد: هرچند استاندار مرکزی به عنوان فردی با سمت دولتی و در مکانی دولتی موظف به تذکر دادن به این فرد بود، زیرا استاندار باید تابع قوانین باشد و این فرد شخصی بدون اطلاع از پرونده نامزدها بود و استاندار مرکزی نه تنها به این شخص تذکری نداد بلکه از این گفته استقبال کرد و در این نشست شورای نگهبان مورد بی‌احترامی و بی‌حرمتی واقع شد.

وی عنوان کرد: پس از برگزاری آن جلسه این فرد مواضع خودش را با استاندار و استانداری تطبیق داد.

فعال سیاسی اصولگرای استان مرکزی ادامه داد: در تمام جریانات، چه در بین اصلاح طلبان و چه در بین اصولگرایان کاسب‌کاری وجود دارد و منافع شخصی اکثریت این افراد به منافع تشکلی که در آن حضور دارند ارجحیت دارد.

وی خاطرنشان کرد: افراد زیادی در میان اصلاح طلبان هستند که به جای پرداختن به نقطه نظرات و دیدگاه‌های جریان اصلاح طلبی به دنبال باج‌خواهی و کاسب‌کاری از مسئولان استانی هستند و این امر در 15 تا 20 سال گذشته رخ داده است.

علیپور بیان کرد: باید گفت که در استان‌ها منابع مالی فراوانی وجود دارد که برخی مسئولان می‌توانند به راحتی آن‌را در اختیار افراد مشتاق قراردهند بنابراین اقدامات این فرد را خارج از چهارچوب و هنجارهای پذیرفته شده جریان اصولگرایان می‌دانیم و بر این باوریم که کار این فرد نا مناسب است.

جعل نمایندگی اصولگرایان از سوی رئیس جبهه ایستادگی استان مرکزی کذب و خلاف است

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی بیان کرد: اگر بخواهیم اقدام این فرد را از دید جریان اصولگرایی مورد ارزیابی قرار دهیم این فرد فاقد هرگونه اختیار و اجازه از سمت اصولگرایان محسوب می‌شود و نماینده اصولگرایان هم نبوده است.

وی افزود: ارزیابی اقدامات چندساله اخیر این فرد تکروی‌ها و بی‌توجهی به جمع این فرد را بیان می‌کند بنابراین اقدام این فرد را که به نام جریان اصولگرایی صورت گرفته را تکذیب می‌کنیم چراکه اختیارات این فرد تنها در چهارچوب افکار و اندیشه‌های جبهه ایستادگی تعریف می‌شود و در این قالب مجاز به اتخاذ حوزه‌های موردنظر است.

هیچ اصولگرایی دعوت نشده بود/ اصلاح‌طلبان به خودی و غیرخودی تقسیم شده اند

فعال ساسی اصولگرای استان مرکزی ادامه داد: بنده در خصوص شرکت در مراسم استقبال از هیئت دولت از مسئولان استانی دعوت‌نامه‌ای دریافت نکرده‌ام، همچنین تا کنون از جریان اصولگرایان در زمینه اشتراک‌گذاری نقطه‌نظرات و بیان انتقادات دعوت به عمل نیامده است و با درنظر داشتن چینش نیروهای استان دعوت از جریانات دیگر صورت نمی‌گیرد.

علیپور عنوان کرد: جریان اصلا‌ح‌طلبان به دو گروه خودی و غیرخودی تقسیم شده است و اگر بخواهیم اظهار نظر واقعی نسبت به حقیقت داشته باشیم باید گفت این افراد علاوه بر اینکه از افراد اصولگرا و سایر جریانات دعوت نکرده‌اند بلکه جریان اصلاح‌طلبان را نیز به دو گروه خودی و غیرخودی تفکیک کرده  و گروه خودی این جریان شامل افرادی است که از دید افکار عمومی و جامعه سیاسی استان به عنوان راهکار و کاسب‌کار منفعت طلب تلقی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان مرکزی که تا 8ماه گذشته ریاست این شورا را عهده‌دار بود رئیس جمهور کنونی را قبول دارد و علی‌رغم اینکه از وی دعوت به عمل نیامده بیان کرده است که به استقبال رئیس جمهور می‌رود، این فرد منتقد جدی اصلاح‌طلبان کاسب‌کار است زیرا این افراد علاوه بر اینکه به اصلاح‌طلبان اهمیتی نمی‌دهند بعضا به فکر منافع شخصی خود هستند و به منافع گروهی و حزبی توجهی ندارند.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی بیان کرد: به دلیل حاکمیت جریان اصلاح‌طلب تندرو در راس استان وضعیت از تعادل خارج شده و این افراد تنها گزینه‌ها و اشخاص مدنظر خودشان را تایید می‌کنند و به همین دلیل از اشخاص و احزاب دیگر دعوت به عمل نیامده است.

منتقدان در استان مرکزی مورد بی‌توجهی و هجمه هستند

علیپور افزود: در مدت دوساله استانداری زمانی‌قمی در استان به جریانات منتقد دولت بهایی داده نمی‌شود و به دنبال آن از طرف روابط‌عمومی استانداری هم با برخی از خبرگزاری‌ها و سایت‌ها تماسی با مضمون اعتراض به بیان انتقاد از دولت حاصل می‌شود، متاسفانه علاوه بر عدم پاسخگویی به انتقادات با بی‌توجهی سبب پابرجا ماندن ابهامات پرسش‌های مردم نسبت به عملکرد کارگزاران دولت شده‌اند.

وی عنوان کرد: اتحاد، انسجام، همدلی و همراهی اصولگرایان استان مرکزی از اصولگرایان مرکز کشور بیشتر و بهتر استاما باید توجه بیشتری به وحدت و همدلی داشته باشیم زیرا رمز موفقیت هر گروهی پس از توکل بر خدا در اتحاد و وحدت نهفته است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خسروی از خمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
سلام کاملا موافقم خیلی خوب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار